Bu Blogda Ara

27 Ekim 2016 Perşembe

Estee Lauder DayWear Bb krem

Merhaba
Sizlere bir süredir kullandığım estee lauder markasının daywear isimli bb kreminden bahsedeceğim. 
Geçen ay 15 ml boyunu denemek için 31 liraya kendi sitesinden satın almıştım. Bol bol gönderdikleri tester ve deneme boy ürünleri ile oldukça memnun kaldığım bir alışveriş olmuştu. 


Şimdi gelelim bb kremine. 
Bb kreminin öncelikle yağ içermediğini belirteyim. Bu yönüne bayıldım. 
Cildim kurudan karmaya dönük. T bölgem yağlanmaya oldukça müsait. Ve bazı ürünler cildimde sivilceye sebep olabiliyor. Bu açıdan ben bu bb kremden çok memnun kaldım. 
Gün sonunda ne yağlanma yaptı, ne de sivilce. 
İçeriğinde sanırım bir miktar pudra da var sürdüğümde kadifemsi bir his bırakıyor. Bu hissi de çok sevdiğimi belirtmeliyim. 
35 spf güneş koruma faktörü ise kış için ideal. Parfümlü bir kokusu var çiçeksi daha çok. Sürerken hissediliyor ama sonra uçuyor. 
Bendeki rengi 001 light rengi. Aslında rengi bir tık koyu geldi bana. Ama allık ve aydınlatıcı ile şimdilik idare ediyorum. Ama kışın rengim iyice açıldığında sanırım rahat kullanamam. En iyi uygulamayı elimle yapıyorum.

Kapatıcılığı oldukça az. Sadece renk eşitsizliklerini düzenliyor. Kızarıklık ya da sivilce izlerinde çok da başarılı değil. O yüzden süngerle sürmeyi çok sevmedim. Süngerle uyguladığımda kapatıcılığı sıfıra düşüyor neredeyse. Ama günlük doğal duran az kapatıcı hafif bir ürün arıyorsanız kesinlikle size uyacaktır. Cilt ile bütünleşmesi çok çok başarılı. Keşke rengi daha açık bir ton olsaymış. Farkettiğiniz üzere bileğimde koyu duruyor. 

Fiyatı 30 ml boyu sanırım 129 lira olması gerek. Ama benim gibi 15 ml 31 lira kampanyasına denk gelirseniz mutlaka deneyin derim. 

Son olarak ürün açıklamasını da ekliyorum :) 
Yaşlanmanın gelecekte ortaya çıkacak belirtilerini engellemeye ve yaşlanmanın ilk belirtilerini azaltarak, donukluk, ince ve kuru çizgilerin minimize edilmesine yardımcı olur.
SPF35 içeren formülü ile güneşin zararlı etkilerine karşı korumaya destek olur.
Şimdiye kadarki en etkili anti-oksidan korumasını içerir. Bu yenilik teknolojisi, anti-oksidanların, tüm gün koruma açısından yeniden çevrime girmesine imkan tanır.

Bb kremin yaşlanmaya karşı etkili olacağına çok da inanmasam da çizgilere dolmaması ve verdiği doğal ve hafif his orta yaş ciltlere de iyi hissettirecektir. 
Umarım yazıyı faydalı bulmuşsunuzdur. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder