Bu Blogda Ara

7 Eylül 2016 Çarşamba

Maybelline Creamy Beige Color Tattoo Krem Far

Selam herkese, 
Uzun bir aradan sonra yine buradayım...
Yazı nihayet bitirdik ve en sevdiğim zamanlar geliyor. Kış çocuğu olduğumdan mıdır bilmem çok seviyorum ben bu zamanları... O yüzden de kışa en çok yakışacak farlardan olan maybelline color tattoo serisinin Creamy Beige isimli krem farından bahsedeceğim. 
Tam bir sütlü çikolata rengi olan bu far şahane bir baz ya da sür çık rengi. 
Dokusu incecik. 
Ben bu seriyi mac in paintpotlarından daha öok seviyorum üstelik fiyatında çok çok uygun. 
Göz kapağınıza elinizle yada sık kıllı tombiş bir far fırçası ile uygulayabilirsiniz. Ben tek başına kullanmayı da seviyorum, far bazı gibi kullanıp üzerine daha koyu renkler kullanarak kullanmayı da seviyorum. 
Tamamen mat olan bu far çok da kalıcı. Gerçekten de tüm gün sizi idare edecek kadar dayanıklı. 
İnce sürerseniz de katlanma bölgesinde çok birikme yapmıyor. Bu seri de başka renklerde var ama bence en jokeri bir bu bir de on and on bronze isimli olan sedefli bronze rengi. Bu ikisini hazır maybelline de gratis ve watsonslarda indirim varken kapın derim.. Bir sonraki yazı da görüşmek üzere...
Güneş ışığındaki Çekimi de bu şekilde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder