Bu Blogda Ara

8 Eylül 2016 Perşembe

Mac Velvet Teddy Ruj

Selam yeniden
Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bir rujdan bahsedeceğim. 
Nude tonlarda ruj arayışım bu ruj ile son buldu. 
Ben fazlaca beyaz tenli ve soğuk alttonlu olduğum için en popüler nude tonlar bende genelde çok soluk ya da çiğ duruyor. Örneğin mac markasının en çok satılan kinda sexy isimli ruju bana hiç yakışmıyor. Uygun fiyatlı olarak örnek verecek olsam wetnwild bare it all da tam benlik ama just peachy isimli olan hiç bana olmuyor. 
İşte bu noktada velvet teddy tam benlik oldu. Hem ruj sürmüşüm gibi durmuyor hem de rujsuz halimin solukluğunu alıyor. Benim için tam bir sür çık rengi. 
Matte seriden olan bu ruj hem uzun süre kalıcı hem de dudakları çok kurutmuyor. Yapısı yumuşacık, kokusu her mac rujun olduğu gibi enfes. 
Bileğimdeki duruşu da bu şekilde. Aşağıdaki ruj üstteki emily markasının dudak kalemi. Yakın tonlar ikisi diyebilirim. Ama yani dudak kaleminin yağısı biraz daha kuru. 
Elimdeki bir diğer nude rujla kıyaslayacak olursam golden rose 01 E göre daha kahve ve daha belirgin diyebilirim. 
Buğday tenlilere de çok yakıştırdığım bu ruju bir tek sıcak alttonlu sarışınlara yakıştıramıyorum, sanki onlar için kinda sexy daha uygun gibi geliyor ama tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. 
Fiyatı 60 Lira olan mac rujları kendi mağazalarından ya da internet sitelerinden alabilirsiniz. 
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere, hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder