Bu Blogda Ara

17 Nisan 2016 Pazar

Yves Rocher Vegetal Serum: Kırışık Karşıtı ve Işıltı Veren Canlandırıcı Roll-on Göz Kremi

Günaydın 
Bugün size geçen yaz severek kullandığım ve yaz başlamadan belki arayışta olacak olanlara bir seçenek olabilecek göz çevresi kreminden bahsedeceğim. 

Yüzde yüz doğal içerikli vegetal serinin göz çevresi kremini geçen yaz kullandım ve bitirdim. Kullanımı canımı sıksa da ben bu kremi yaza çok uygun buldum. 
Hemen nedenlerinden bahçedeyim: 
Nemlendirmesi 10 üzerinde 7 diyebilirim. Yazın çok yoğun kremlerin ağırlık yapmasından dolayı kielhs avokadoluya ara verdikten sonra bu krem çok iyi geldi. 
Ayrıca ferahlık vermesi de çok başarılı. Özellikle buz dolabında muhafaza ederseniz sabahları çok iyi geliyor. 
İçinde sim olmasa da göz çevreme ışıltı verdiğini de söylemeliyim. Renkli bir ürün değil ama aydınlık duruyor. 
Güneş kremleri ile uyumlu. Ancak göz altı kapatıcısını düzenli kullananlar makyajdan bi yarım saat önce sürmeli. 
Ben yazın makyaj çok yapmadığım için etkilenmedim ama sürekli makyaj yapan biri için dezavantaj olabilir. 
Benim sevmediğim tek yönü başlığındaki roll on. 
Başlığın dönüşü rahat değil. En son başka bir kaba boşaltıp parmaklarımla uyguladım. Genel olarak roll on başlıklı ürünleri sevmiyorum. 
Yaş aralığı olarak da 25-30 yaş arasına ideal olabilir. Çok minik çizgiler varsa nemlendirme özelliği yeteli olabilir. Ben kullandığım sürede gerginlik hissetmedim. 
Ancak artık kendi adıma daha profesyonel kırışıklık odaklı kremlere baktığım için bu yaz tekrar almayacağım.
Son olarak fiyatı 70 liraydı. 

Uygulama olarak da en iyi yöntem bence tüm kremlerde yüzük parmağınızla c çizerek masaj yapmak. 
 Ve eğer bana da kırışıklık karşıtı ya da önleyici bir göz çevresi ürünü önerirseniz çok Mutlu olurum. Aslında Bikaç isim var aklımda ama yine de kararsızım. 
Güzel bir gün olsun... 
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder