Bu Blogda Ara

18 Ekim 2015 Pazar

Yves Rocher Rayonnant Jeunesse Fondöten

Merhaba yeniden, 
Bugün size yine bir fondotenden bahsedeceğim. İsmi oldukça uzun olan bu fondotenin yazısını okurken biraz kafa karıştırabilirim, çünkü ben şu sorunun cevabını hala bulamadım. Tekrar alır mıyım? İnanın bu fondöten ile ilgili en zor soru benim için bu oldu. Nedenlerine gelecek olursam. 
Yves Rocher markasına ait fondötenler çok ilgimi çekmemişti. Ne zamanki instagramdan Layseerl olarak tanıdığımız Ayşeciğim bana pure light fondöteni hediye etti. Tamam dedim ben bu markanın fondotenini sevdim. Ve yeni bir arayışa girdim. Pure light fondoteni de yazmıştım detayları ile. Bb krem kadar hafif bir fondöten kendisi. O yüzden mağazaya gittiğimde biraz daha kapatıcı ve pudralı bir ürün denemek istedim. 
Bu ürün de gerçekten daha kapatıcı ve pudralı. 
Ciltte duruşu doğal, Kapatıcılığı orta düzeyde. 
Sarı alttonlu bir fondöten olduğu için sanırım cilde aydınlık bir görüntü veriyor. Benim cildim pembe alttonlu olmasına rağmen sarı alttonlu olması beni hiç rahatsız etmedi. 
Aksine Aydınlık duruşunu gerçekten çok sevdim. 
Kapatıcılığı orta hatta belki biraz daha altında ancak renk tonu eşitlemede çok başarılı. Özellikle sivilce izi gibi kapatmam gereken durumların olmadığı Zaman'larda severek kullandım. 
Bendeki rengi en açık 100 rengi. 
Fondöten cam şişede, Rose gold renkli pompalı bir kapağı var. Sanki bir kapağı daha olmalı gibi geldi bana. Yanımda taşımak için çok güvenli gelmiyor malesef. Fondöten pudralı gibi, karma yağlı cildime iyi geldi. Kuru ciltlilerin de seveceğini düşünüyorum yine de çünkü gün içinde gerilme hissetmedim. 
En kusursuz uygulamayı nemli makyaj süngeri ile yapıyorum. Sık kıllı fırçalar ile pürüzsüz bir uygulama elde edemedim. Kıvamı yogun olduğu için en iyi uygulama sünger ile oldu. 
Sarı olan bu fondöten. Diğeri mi? Onu da bir sonraki yazıya sakladım. :)) 
Kıvamı koyu gibi olsa da gün içinde ağırlık hissetmediğini söylemeliyim. Pudra geçmeye hiç ihtiyaç duymadım. Ama eğer cildiniz yağlı ise belki ince bir transparan pudra geçebilirsiniz. 
30 gr boyutu indirimsiz 79 Liraydı. Ben %20 indirim ile almıştım. İki pompa bana yetiyor ve fiyat performans iyi giyebileceğim bir fondöten. 
Neden mi tekrar almam? 
Kapatıcı özelliği az olduğu için bunun yerine bb ya da cc kreme dönsem mi diye düşünüyorum. Yoksa alırdım diyebildim. Umarım faydalı bir yazı ölmüştür. Eğer yazıyı beğendiyseniz yorum bırakırsanız çok Mutlu olurum. 
Sevgilerimle... Hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder