Bu Blogda Ara

14 Ekim 2015 Çarşamba

Clearly Corrective Dark Spot Solution Serum

Merhaba, 
Clearly Corrective Dark Spot Solution isimli serumdan bahsedeceğim bugün. Ağustos ayında aldığım bu serumu Eylül ayından beri düzenli olarak kullanıyorum ve artık yorumlayabileceğimi düşünüyorum. Ancak ilk olarak artık kiehls online alışverişe açıldığını mutlulukla da paylaşmak istiyorum. 
Ve haydi ürünü tanıyalım: 
Clearly Corrective Dark Spot Solution
C vitamini içeren koyu leke karşıtı serum
  • Clearly Corrective™ Dark Spot Solution, düzenli kullanımda koyu lekelerin görünümünü azaltır ve daha ışıltılı ve aydınlık bir cilt sunar.
  • Günlük ve düzenli kullanımla birlikte cilt gözle görünür şekilde daha eşit renk tonuna sahip olur. 
  • Gelecekte oluşabilecek olan koyu lekeleri ve renk farklılıklarını engeller.
  • Silikon, paraben, parfüm içermez.

Gelelim bana ve yorumlarıma;
Öncelikle karma bir cildim var ve özellikle yaz aylarında T bölgem yağlı oluyor. Bu yüzden de önerildiği gibi hergün uygulamadım. Nasıl uyguladım? 
İki günde bir temizlediğim cildime önce elime bir iki damla damlatıp, avucumun içinde elime yedirip direk cildime masaj yaparak uyguladım. 

Eğer sivilceli ve hassas bir cildiniz varsa çok çok hafif bir ilk sürüldüğünde yanma yaratabilir. Ama bu hemen geçiyor. 
Bitkisel bir kokusu var ama kalıcı değil. İlk uyguladığımda hissettim daha çok. 
Üzerine yine bu serinin nemlendiricisini uyguladım. 

Peki son durum nedir derseniz? 
Ben memnun kaldım. Şöyle ki, ürün kullanımına başlarken, güneş lekelerim maalesef belirgin durumda. Özellikle alnım ve burnumun üstü benek benek şeklinde. Her yaz oluyor maalesef artık kabullendim. Ancak genelde kasım aralık gibi güneşin etkisinin azalması ve düzenli peeling ile beni rahatsız etmeyecek kadar hafiflerdi. Bu ürün işte o süreyi kısalttı. Yaklaşık olarak iki haftadan sonra lekelerim kaybolmasa da hafifledi. Halen de yok değiller ama çok da rahatsız olmuyorum. Ben zaten kimyasal peeling ya da lazer dışında kesin lekeleri silen birşey olacağını düşünmüyorum. Ama eğer siz de benim gibi kışın azalan lekelerinizden rahatsız olmuyorsanız ve cildinizin nemlendirecek bir ürün arıyorsanız işte bu serumu tavsiye ederim. 
Ayrıca serum ile ilgili; sivilce izi ya da açık minik yaraları da daha hızlı iyileştirdiğini söyleyebilirim. Ve cildimin aydınlık göründüğünü belirtmem gerekiyor. 

Fiyatı ise 145 TL ve damlalık ile kullandığım için bir yıl yeteceğini düşünüyorum. O yüzden parasına değecek bir ürün oldu benim için. 
Eğer denemek isterseniz aşağıdaki linkten sizde satın alabilirsiniz. 


http://www.kiehls.com.tr/clearly-corrective-dark-spot-solution

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder