Bu Blogda Ara

4 Eylül 2015 Cuma

Maybelline Pink Brown Ruj

Merhaba yaniden, 
Bugün size son Zamanların en favori rujumu yazacağım. Maybelline color sensational serisinin 620 Numaralı pink brown rengi. 
Adından da anlaşılacağı üzere içinde kahvelik barındıran pembe bir ruj. 
Yapısı yumuşacık ve Islak görünümlü. 
Gördüğünüz gibi çok yumuşak.Rengi de nude tonlarda ve ben yumuşacık duruşunu çok seviyorum. 
Kalıcılığı malesef çok başarılı değil ama yumuşacık yapısından dolayı sanırım sık sık tazelemeyi bile seviyorum. 
 Yalnız son bir hatırlatma;
Benim arkadaşım sarışın oldugundan dolayı sevmemiş, bana vermişti. Ben ise çok sevdim. Sanırım cilt tonu ile alakalı. Eğer siz de sarı(sıcak) alttonlu iseniz çok önermeyeceğim. Koyu renk göz makyajları ile rahatlıkla kullanacağınız bir renk. Ben bir aydır neredeyse her gün kullanıyorum. 


Kapalı kutusu da çok şık bordo ve Gümüş metalden oluşuyor. Maybelline paketleme konusunda zevkini konuşturmuş. Fiyatını hatırlamıyorum ama indirim zamanı bu seriye şans verin derim. Siz bu ara en çok hangi rujları seviyorsunuz? Yorumlar kısmına yazarsanız çok mutlu olurum. sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder