Bu Blogda Ara

14 Eylül 2015 Pazartesi

Deborah Paprika Allık

Selam
Yeni bir haftaya başlarken yeni bir yazı yazmak istedim. Beni instagramdan takip edenler yaz mevsimini nasıl sevmediğimi, bitsin diye dört gözle beklediğimi bilirler. O yüzden de sanırım bana son bahar ve kışı hatırlatacak ürünler daha bir hoş geliyor. Bugün size Deborah Milano paprika isimli minik ama çok bereketli allığından bahsedeceğim. Her tene yakışacak içinde kahvelik barındıran bir gül kurusu. Işıltıları ve rengi ile yüze "can" katıyor. Simleri çok çok minik ama yoğun. Asla mat allık seven birinin kullanmak isteyeceği bir ürün değil. Ama benim gibi saten ya da parlak bitişli ürünleri seviyorsanız, okumaya devam edin:) 
Işıktan dolayı malesef biraz koyu çıkmış. Inanılmaz bereketli bir ürün. Ve çok kalıcı. 
Ben az kıllara sahip yumuşak fırçalar ile yanaklarımın tam ortasına uyguluyorum. 
Eğer fazla uygularsam çok açık tenli olduğum için malesef hiç hoş olmuyor. Ve eğer krem ten ürünleri kullandıysam, iyi dağıtabilmek için hafifçe pudra geçip, üzerine allığı uyguluyorum. Yoksa rengi istemediğim kadar yoğun görünebiliyor malesef.
İçindeki simleri yanağa elime geldiği kadar gelmiyor. Ama fotoğraftan anlaşıldığı üzere cilde yapışan bir yapısı var. Neredeyse tüm gün tazelemeden cildime tutunuyor. Terracotta denilen fırınlanmış bir ürün. Ve tozutma yapmıyor. 
Allığın arka kısmında minik bir fırçası var. Ben çok tercih etmesem de yanında gırça taşımayı sevmeyenler için tazeleme sırasında iş göreceğini düşünüyorum.
Çünkü parmaklar ile uygulama yapmaya hiç uygun olmayan bir yapısı var. Dağıtması malesef çok zor. O yüzden rt stippling fırça gibi fırçalar ya da avonun yatay uçlu allık fırçası gibi az kıllı fırçalar ile uygulamak en ideali olacaktır.

Ben az az kullanmayı tercih ediyorum ve sanırım bu yüzden hiç bitiremeyeceğim. 18 ay gibi bir raf Ömrü var ve buna memnunum. 

Bu allığı kullandığım günlerde ruju daha açık renklerde seçiyorum. Ve siyah göz makyajları ile çok yakıştırıyorum. 

Fiyatını malesef hiç hatırlamıyorum. 
Benim için tam anlamıyla kış rengi. Peki ya siz kışın en çok hangi allıkları tercih ediyorsunuz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder