Bu Blogda Ara

23 Ağustos 2015 Pazar

The Balm Mary Lou Manizer

Günaydın,
Bugün tüm yaz en çok ne kullandın deseniz bana, cevabımı yazacağım. instagramdan takip edenler bilir aydınlık görünümlü ferah makyajları seviyorum. Ve the balm mary lou manizer bu konu da en büyük yardımcım. 
Gratislerde satılan the balm markasını hepimiz tanıyoruzdur artık. İçeriği temiz ve uygun fiyatlı ürünleri birçok pahalı markalara taş çıkaracak kadar kaliteli. Özellikler allıkları ve aydınlatıcı serisi cidden çok çok başarılı. 
Daha önceden cindy lou manizeri kullanıp bitirmiştim. Tamamen bitirmenin haklı gururu ile şimdide mary lou elimin altında. 

Cindy lou manizer i allık olarak kullandığım için bir yılda bitirmiştim ama bu ürün biraz daha uzun Ömürlü olabilir. Gerçi her makyajda kullandığımı düşünürsek çok da sürmeyebilir bitmesi. 
Aynalı metal bir kabı var. Düşerse kırılan bir yapısı hassasiyet gerektiriyor malesef. Ama aynası cidden yeterli büyüklükte. Bazen tüm makyajımı yaparken de kullanıyorum. 8,5 gr miktarı indirimde 33 liraydı ve gayet de Verdiğiniz paraya değen bir ürün.
Peki nasıl Uygulamalı?
Ben genelde far fırçaları ya da Sünger ile uyguluyorum. En çok da nemli Sünger ile memnun oluyorum. Çünkü o zaman daha doğal ve Islak bir görünüm elde ediyorum. Içerisindeki simler kesinlikle büyük değil ve dikkat çekmiyor. En çok yanaklarımın yüksek yerlerine, burnumun üstüne, alnımın ortasına ve dudak çizimin üzerine uyguluyorum. 


Bazen de fondoten ile karıştırıyorum daha doğal ve canlı görünüyor. Tek uyarım elinizle uygularsanız mutlaka sonrasında Dağıtın. Çok fazla ürün geliyor el ile uygulanınca. Ilk fotografta da görüldüğü gibi. Ve gözeneklerinizin belirgin oldugu yerlerden uzak tutun. 

Kuru ve normal ciltlilere mutlaka önermekte birlikte yağlıya dönük ciltlilere sadece yanaklara ve dudak üzerine uygulamalarını öneririm. Sevgilerimle... 

Haftasonunuz şahane geçsin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder