Bu Blogda Ara

25 Haziran 2015 Perşembe

Got2b Düzleştirici Sprey

İyi akşamlar, 
Ne zamandır yazı yazmadığımı farkettim. Bunun için üzgünüm, sanırım sıcaklar arttıkça daha az ürün kullanmamdan kaynaklı. Ama bunu telafi edeceğim. Ve ilk olarak geçen yaz aldığım ama kullanmayı beceremediğim için hiç bir işe yaramadığını düşündüğüm bir üründen bahsedeceğim. Got2b saç düzleştirici sprey. 
Bu spreyi özellikle yaz için almıştım. Malum mersin Adana hem sıcağı hem de nemi ile ünlüdür. Özellikle Yazları Saçları fönlesek bile en fazla bir saat sonra tekrar kabarmaya elektrirklenmeye başlar. O yüzden üzerinde yazan 4 gün sürecek etkiyi bekleyecek kadar hiç hayalperest olmadım. Ama bir gün olsa bari işe yarasa dedim. 
Neyse ilk olarak memnun muyum? Evet doğru yöntemle uygularsanız cidden etkili. Bir kere elektrirklenmeye karşı etkili. Ayrıca kalıcılığını da arttırdı. Peki hergün kullanır mıyım? Hayır. Çünkü saçı biraz sertleştiriyor. Ama bundan sonra düzleştirmeden önce uygulayacağım bir ürün olacak benim için. 
Haydi nasıl uyguladım, ondan bahsedeyim. 
Saçlarımı yıkardıktan sonra bakım yağı kullanıyorum. Evde düzleştirecekseniz bu adımı atlamanızı önermem. Böylece ısıl işlemlerin verdiği zararı biraz da olsa engellemiş oluruz. Sonrasında saçlarımı kurutmaya başlamandan önce bu spreyi avucuma sıkıp saçlarıma iyice dağıtıyorum. Saç diplerine uygulamaya gerek yok. Sonrasında saçlarımı aşağı doğru eğip, fön ile güzelce kurutuyoruö. Bu aşama bile bazen yetti bana. Bohem bir hava veriyor bu şekilde kurutunca. Yazları hergün düzleştirecek sabrım yok açıkçası. Devam edeceksem saçlarımı her zaman ki gibi düzleştiriyorum. Hem daha kısa sürüyor. Hem de düzleştiricinin etkisi gün sonuna kadar devam ediyoru.  Kışın nem daha az olduğundan dolayı iki üç gün gidiyor. Ama yazları benim saçlarımda etkisi sadece bir gün. 

Gelelim yaptıgım yanlışa. Ilk aldığım zamanlarda önce saçlarımı kurutup, sonra bu spreyi sıkıp sonra düzleştiriyordum. Işte o zaman h bir işe yaramadığı gibi zarar da verdi. Kuruttu ve saçlarım çok yıprandı. Tabii bu üründen kaynaklı değil. Sprey saçımı ıslattı ve düzleştirici Islak saça çok çok zarar veriyor. Yani bu zarar aslında benim hatam. 

Siz siz olun hangi ürün olursa olsun düzleştiriciden hemen önce kullanmayın.  Yoksa saçlarınız ölür, süpürgeye döner. Ben gratisten almıştım. Sanırım fiyatı 12 lira civarındaydı. 

Siz Yazları saçlarınızı düzleştirir misiniz? Yoksa kendi haline mi bırakırsınız? Saçlarınızı nasıl şekillendiriyorsunuz? Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Eğer bu yazıyı faydalı bulduysanız, yorumlar kısmına yazarsanız çok mutlu olurum.  En yakın zamanda yeni bir yazıda görüşmek üzere. Iyi akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder