Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2015 Cumartesi

Scholl Ayak Törpüsü


Merhaba☺️ bugün benim memnun olduğum bu ikiliden bahsedeceğim. Ayak bakımı benim Önem verdiğim bir konudur. Çünkü malesef çok hassasım. Yeni eski ayakkabı farketmez her daim bileğine yarabandı yapıştırıp gezen biriyimdir. Özellikle de yaz aylarında topukların sürekli açıkta olması beni ayrıca tedirgin eder. Buna çözüm olarak da yıllardır neredeyse haftada 3 gün akşamları ayaklarımı nemlendirip çorabımı giyer öyle uyurum. Ve çatlama sorunu yaşamam. Ama yoğun iş temposu derken bu ara biraz ihmal ettiğim için daha profosyonel çözümler aradım. Bir süredir scholl ayak törpüsünü deneyimliyorum. 👀 
Şimdiyse yorumlama zamanı. Öncelikle en iyi sonucu kuru ayaklara banyodan önce uygulayıp, banyodan sonra vaseline sürüp çorap giyerek aldım. Ben yedek başlığını da aldım. Böylece annemle beraber uyguluyoruz. Iki ayrı makineye ihtiyaç olmaması bence süper. Haftada bir kere uyguluyorum şimdilik. Sanırım bir süre sonra azaltabilirim. Ihtiyaç halinde kullanırım. Kesinlikle can yakmıyor. Tek seferde mucizeler yaratmıyor. Ama düzenli kullanımda etkili diyebilirim. Peki fiyatına değer mi? Eğer sık sık ayaklarınızı nemlendirmiyorsanız, derinleşmiş çatlaklar varsa evet değer. Ama yok ben sık sık nemlendiririm derseniz çok daha uygun olarak satılan ayak törpüleri işinizi görecektir. Benim yorumum bu şekilde. Umarım faydası olmuştur. 

Makinayı tek kişi kullanacaksanız fiyatı 79 Kira. Yedek başlığı ise 35 lira. Gratislerde bulabilirsiniz. 

Makinası içerisinde 4 kalem pil ile birlikte geliyor. Ancak çalıştırmadan önce pil kısmını açıp içerisindeki minik kağıdı çıkartmayı unutmayın. Yoksa çalışmıyor. Ben bir an panikledim. Acaba dedim bozuk mu? Siz de aynı hataya düşmeyin. Ya da belki de tek saf benimdir, ama yine de belirtmek istedim. 

Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder