Bu Blogda Ara

23 Nisan 2015 Perşembe

Nuxe Masque Creme Fraiche De Beaute - Brightening Program Lotion

Günaydın
Bugün size yaklaşık bir buçuk aydır kullandığım, Ümmühan Çelikel'in ve dermoeczanem sitesinin çekilişine katılıp kazandığım nuxe markasının Brightening Program serisinin losyonundan ve nemlendirici maskesinden bahsedeceğim. Nuxe markasının genelde eczanelerde satılmasından dolayı merak ediyordum. Bu çekilişle hediye olarak gelince çok mutlu oldum. Ilk olarak maskeyle başlıyorum. 
Bu tarz maskelerden ben daha önce de la roche posay markasının kullanmıştım. Ve onu da çok sevmiştim. Bu ürünü de severek kullandım. Özellikle peeling sonrası, ya da Duştan sonra temiz cildime fındık büyüklüğünde bir miktarı masaj yaparak uyguluyorum. 
Masaj yaparak uygulamaya kıvamı o kadar uygun ki. Yoğun olmayan bir yapısı var. Yaklaşık olarak 20 dakika kadar beklettikten sonra yine nuxe markasının losyonu ile temizliyorum. Cildim pamuk gibi oluyor diyebilirim. Ama benim cildim karma olduğu için bu maske ile anlaşırken biraz zorlandım. Ama en iyi sonucu 3 güne bir uygulamada aldım. Daha sık kullandığım zamanlarda cildime fazla geldi ve ürünü çekmedi. Belki kuru ciltli olanlar daha sık uygulayabilir ama benim gibi karma ise cildiniz sık kullanıma uygun değil. Hafif bir kokusu da var. Varlığı hissedilen ama kötü kokmayan bir koku. Beni rahatsız etmedi. La roche posay ile kıyaslayacak olursam ben onu daha çok sevmiştim. Bu ürünü kullandığım gecenin sabahında cildimin biraz yağlanma yapıyor. Ancak her sabah yıkadığımız icin cildimizi sorun etmedim. 
Üzerinde 24 saat nemlendirme etkisi var yazıyor ama her gün kullanıma uygun bir ürün olduğunu düşünmüyorum. 
Ancak kuru ciltlilere bu nem maskelerini öneriyorum. Benim özellikle yanaklarım icin çok iyi geliyor. Içerisinde 50 ml var ve almak isterseniz 71 liraya dermoeczanem.com dan alabilirsiniz.
 
Gelelim diğer ürüne. Brightening program nuxe markasının ünlü bir serisi. 
Bu programın vaadi cilde aydınlık vermek, berrak bir görüntü sağlamak ve cildi görünümünü pürüzsüzleştirmek. 

Ben bu programdan şu ana kadar düzenli olarak bu losyonu kullandım. Akşamları nemlendiricimden önce, ya da maske kullandıysam maskeden sonra kullandım. 
Içerisinde 150 ml ürün bulunan bu losyon sık kullanım için ideal. Pamuğa bolca döktükten sonra tüm cilde yedirdim. Ayrıca yine nuxe markasının nemlendirici maskesinden sonra uyguladım. Uygulamaya da devam ediyorum. Temizlemeye değil de daha çok aydınlatmaya ve nemlendirmeye Yönelik bir seri olduğu için sabah akşam uygulamıyorum. Akşamları temizlenmiş cildime uyguluyorum. Gül suyu gibi ferahlatan bir his veriyor. Ve ben ciddi anlamda bu losyonu başarılı buldum. Gerçektende bir süredir makyaj yapmadığım günlerde bile arkadaşlarımdan cildin ışıldıyor ve aydınlık görünüyor şeklinde sözler duyuyorum. Lekeleri açmaya Yönelik bir ürün değil. Daha çok cildi aydınlatıyor ve sağlıklı bir
Parlaklık veriyor. Nem maskesini farklı bulmadım, hemen hemen her ben maskesi gibi. (Loreal, la roche posay ve clinique denediklerim). Ama bu losyonu farklı ve faydalı buldum. Fiyatı da yine dermoeczanem sitesinde 55 lira. Bittikten sonra almayı düşünüyorum. İçeriğini merak edenler için;  Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Kullanan var mı bu markayı? Ve siz memnun musunuz? Buradan Ümmühan'a ve dermoeczanem sitesine tekrardan teşekkür ediyorum. Ayrıca www.ummuhancelikel.com sitesinden de nuxe markasının birçok başka ürün inceleme yazısını okuyabilirsiniz. Sevgilerimle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder