Bu Blogda Ara

29 Nisan 2015 Çarşamba

Nisan Ayı Bitenleri


Merhaba, nasılsınız? 
Ve artık yaz geliyor. Yine bir ayı daha bitirdik. Ve şimdi Nisan ayında bitirdiklerimi yazma zamanı. Bu ay bitenler oldukça az aslında. Haydi başlayalım. 
 Ve bitenler arasından ilk sırada Rossmann da satılan vücut peelingi. Daha önceden zeytinyağlı olanını kullanmıştım. Ve ben onu daha etkili buldum. Malesef shea ve bademli olan bu peelingi nemlendirme açısından çok yeterli bulmadım. Tekrar alacağım bir ürün ama zeytinyağlı olanını tercih edeceğim. 
Ikinci sırada bath and body works mağazasından aldığım Amber blush isimli vücut spreyi. Kokusuna kalıcılığa aşığım. Tekrar düşünmeden alacağım. Biraz yoğun ve baharatlı bir kokusu var. Kış ve sonbahara daha uygun olduğunu belirtmeliyim. 

Üçüncü sırada clinique güneş koruyucu krem; 
Çok severek kullandım. Ama cildim lekeye meyilli olduğu için solante markasının lekeye karşı olan güneş korucuyucusuna geçtim. Benim kadar hassas değilseniz öneririm. Yapısı özellikle makyaj altı için kullanıma çok uygun. 

Dördüncü sırada clinique watermellon chubby stick; 
Ayrıntılı yazısını da yazmıştım hatta. Nenlendirmesi başarılı. Doğal bir duruşu var. Keşke renk vermesi biraz daha kalıcı olsaydı. Tekrar alırsam chubby stickleirn intense serisinden almayı düşünüyorum. 
 
Ve son olarak clinique 7day scrub; 
Gördüğünüz gibi sonuna kadar kullandım. Haftada iki defa uyguluyorum ve çoktan diğerini açtım bile. Ince yapısı çizmiyor nazikçe temizliyor. Özellikle üzerine siyah nokta bantları da kullanırsanız siyah Noktaları temizlemede başarılı bir ürün olduğunu Göreceksiniz. 

Benim için Nisan ayı bitenleri bu kadarcıktı. Bol bol da pamuk bitirdim ve yenisini de yine bimden alacagım. 1.75 lira gibi fiyatı ile hep indirimli sayıyorum ben onu. Ve severek kullanıyorum. Siz bu ay neleri birtirdiniz? Benim gibi bakım ürünleri mi çoğunlukta? 

Bir iki güne de Nisan ayında en çok kullandığım ürünleri paylaşacağım. Takibe almayı unutmayın. Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder