Bu Blogda Ara

10 Nisan 2015 Cuma

Mart Ayı Favorileri

Merhaba, 
Nisan ayındayız ama hava buz! Bu nasıl Nisan Mart gibi dedim. Mart ayı favorilerini yazıya döktüm. Biraz uzun bir yazı olmasın diye gruplandırdım. 
Ilk olarak göz makyajı; 
Mart ayında en çok mac soft ochre paint pot, wetnwild markasının brulee tekli farını ve comfortzone paletini kullandım. Far paletinin hali ortada. En çok kullandığım renklerin dibi görünmeye başladı. Tek başına far ve kalem ikililerini tercih ettim genelde. 
Siyah göz kalemini her gün kullanmış olabilirim. Bir tane daha sipariş verdim. Avon nisan kataloğunda vardı almak isterseniz. 
Kaş maskarasına aşığım. Kaş farından çok daha pratik ve kalıcı. 
Kiehls göz Çevresi için nemlendirici demirbaşımdı. Çok severek kullanıyorum. Yarısına geldim bile. Maskara yok gördüğünüz gibi. Elindekileri bitirdim ve Nisan ayında maybelline ile devam ediyorum. 

Gelelim cilt makyajı; 
Makyaj süngerini hergün kullandım diyebilirim. Çok kolay ve hızlı bir uygulama yapıyorum. Iki güne bir dalin ile kullanmadan önce yıkıyorum. Temizliği de kolay. Gündüz genelde bu ay pure beauty cc kremi kullandım ve bitirdim. Elimdeki diğer ürünler bitince tekrar alacağım. Gece dışarı çıkarken daha çok yves rocher in fondotenini kullandım. Çok hafif bir ürün ve Fotoğraflarda çok güzel bir görüntü veriyor. Rimmel London staymatte pudrasını severek kullanıyorum. Ambalajı da güzel olsa h vazgeçmeyeceğim sanırım. 

Yanaklar ile devam edelim;
The balm cindy lou manizeri allık olarak kullanıyorum. Çok seviyorum. Houndstooth allığı da pembe makyajlara çok yakıştırıyorum. Çok da kalıcı. Sleek bronzer kit de en sevdiklerimden. Ayrıntılı yazısını hala yazamadım. Ama yazacağım. 

Ve son olarak dudaklar; 
En çok kullandığım renkler bu rujlar oldu. Özellikle sağ baştaki wetnwild Bare it all ve ortadaki mac all fired up en en çok kullandığım ruj oldu. 

Umarım keyifli bir yazı olmuştur sevmişsinizdir. Devamında da bu yazıları sürdürmeyi düşününüyorum. Ne dersiniz? Nisan ayı favorileri de gelsin mi?  Ayrıca detaylı yazı istediğiniz bir ürün varsa da yorum olarak yazarsanız mutlu olurum. Öpücükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder