Bu Blogda Ara

6 Nisan 2015 Pazartesi

Mart ayı bitenleri

Günaydın, nasılsınız? 
Bugün biriktirdiklerimi çöpe gönderdiğim için mutluyum ben. Ürünleri bitirdiğimde hakkını verdiğimi düşünüyorum sanırım. Ekstra rahatlıyorum. 
Biraz karışık bir yazı olabilir. Hadi başlayalım. 

Ilk olarak avon supershock max maskara. Hacim vermiyor tek tek tarıyor. Yapıştırmıyor topaklama yapmıyor. Bitmeye yakın biraz dökülme yaptı. Ama çok değil. Rengi net bir siyah değil bence. O yüzden tekrar almayacağım. Ama aradığınız şey doğal, tek tek ayrılmış uzun kirpiklerse tavsiye ederim. Ben kampanya da 2 sini 20 Liraya almıştım. Ayrıntılı yazısını yazmıştım okumak isterseniz bakabilirsiniz. 

The Body Shop markasının en kremlerini hep çok severim. Bu da moringa çiçeği kokulu olandı. Ben 3 tanesini 19.90 a almıştım. Kokusu inanılmaz kalıcı. Kullandığım en kalıcı kokulu el kremiydi. Nemlendirmesi orta. Hızlı emiliyor ama gün icinde de tekrarlamak gerekiyor. 

Pure Beauty cc krem. Çok seviyorum. Ayrıntılı yazısını yazmıştım. Cildim karma. Biraz parlama yapıyor ama pudra ile önlüyorum. Hafif yapısı ile gönlümün Sultanı. En iyi Performansı Sünger ve buffing brush ile alıyorum. 
Bath and body works markasının sea island cotton isimli bu vücut spreyi ise deniz gibi kokuyor. Inanılmaz ferah bir koku. Çok kalıcı değil malesef. Ama Duştan sonra özellikle ferahlamak iÇin ideal. 
Garnier makyaj temizleme suyu. Ayrıntılı yazısını yazmıştım. Elimin altında olmasını istediğim bir ürün. Özellikle ten makyajını temizleme de başarılı. 
 Dalin bebe şampuanı. Bu pompalı kutu da olması çok kullanışlı. Hergun elimin altında. Çok seviyorum. 
Clinique güneş koruyucu. Makyaj altına Uygulaması çok kolay. Çabuk emiliyor. Ve diğer güneş kremleri gibi beyaz bir tabaka bırakmıyor. Severek kullandım. Ileride tekrar alabileceğim bir güneş kremi oldu. 

 
Avon ayak bakımı için balm. Sevdim aslında. Etkisi çok kalıcı değil. Ama günlük kullanıma uygun. Emilimi kolay. Aynı lipbalm kıvamında yoğun kıvamlı. Icinde lavanta var ve kokusu güzel. Tekrar almayı düşünüyorum. Vazelin yapısında. 

Bu ay ki bitenler bunlardı. Siz bu ay neler bitirdiniz ve siz de benim gibi mutlu oluyor musunuz bişeyleri kullanarak bitirince? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder