Bu Blogda Ara

4 Nisan 2015 Cumartesi

Koyu Renk Ojelerden Kurtulmak Çok Kolay

Iyi akşamlar hepinize, 
Bu yazıda koyu renk ojelerimi nasıl temizlediğimden bahsedeceğim. Malum koyu renk ojeler çok güzel olsa da çıkarması çok zor. Eğer siz de benim gibi bir gün koyu renk, diğer gün açık renk kullanmak istiyorsanız yazının devamına geçebiliriz. Çünkü koyu renkleri silince hep kalıntı ya da sarılık kalırdı. Bunun en aza inmesine yardımcı olan adımlar şu şekilde. 
Ilk olarak koyu renk ojeleri parmex marka aseton ile siliyorum. 

Bu aseton benim en sevdiğim asetondur. 2,50 liraya satılan bu marka asetonun en çok son damlasına kadar aynı kalmasını seviyorum. Ilk damla da ne kadar etkili ise son damla da aynı etki devam ediyor. 

Sonra ki aşamada ellerime ve tırnaklarıma yoğun kıvamlı bir nemlendirici ile masaj yaparak uyguluyorum. 


Gördüğünüz gibi kalıntılar ve mor renginin yansımaları halen var. Bu şekilde nude renkler ya da açık renkler hayatta hoş görünmeyecekti. 

Krem ve masaj ile kan dolaşımı hızlanıyor ve asetonun cildimin kurutmasını da önlüyorum. 

Sonraki adım essence markasının evde manikür sonrası için ürettiği temizleme jeli. Bu jeli aslında yanlışlıkla almıştım. Ama pamuk ile kremin üzerine uyguladığım bu sıvı son kalan kalıntıları da tamamen temizliyor. Kokusu biraz keskin bir sıvı. Ayrıca şişesi çok kullanışlı olmasa da işlevini seviyorum. Çünkü bu son adımdan sonra tırnaklarıma hiç birşey sürmesem bile temiz görünüyor. 



Son hali de bu şekilde. Ne dersiniz pratik değil mi? Benim gibi kırmızı ya da bordo ojeden sonra açık renk ojeleri özgürce sürmek isterseniz beş dakikanız yeterli.
Yine daha öncesinde bordo ojeler için de denemiştim. Çabucak kurtulmuştum. 
 

Umarım işinize yarar. Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder