Bu Blogda Ara

14 Nisan 2015 Salı

Clinique Chubby Stick

Merhaba yeniden,
Yeni bir dudak ürünü yazısı ile buradayım. Bugun size bir yıldır elimde olan ve sonlarına geldiğim clinique chubby serisinden bahsedeceğim. 

Bende rengi watermellon isimli 06 Numaralı olan. Nemlendirici yönü kuvvetli olan bu serinin sonradan intense adı altında renklerinin daha da belirgin olan serisi de çıktı. Fiyatı 59 Lira am bir cok kofrenin icinde yer aldığı icin denemek isterseniz daha uygun kampanyaları oluyor. 
Dudağınıza sürdüğünüz zaman kokusuz olması, yapısına rağmen ağırlık vermemesi şahane. Gördüğünüz gibi biraz Şeffaf yapılı. Aslında renkli lipbalmlara benziyor diyebilirim. 

Oldukça parlak bir duruşu var. 

Dudak renginiz açık ise rengi daha belirgin oluyor. Benim normalde biraz koyu renk dudaklarımda belirgin dursun diye önce dudaklarıma ten makyajımda uyguladığım üründen hafifçe uyguluyorum o zaman daha belirgin duruyor. 
Kalıcılığı malesef renk açısından zayıf. Ama nemlendirmesini cidden seviyorum. 
Dudağımda duruşu bu şekilde. Keşke birazda kalıcı olsa. Ama degil. 
Ben artık sonralarına geldim. Tekrar alacak olsam sanırım intense serisini tercih ederim. Biraz daha belirgin renkleri seviyorum sanırım. 
Bugünkü makyajım bu şekildeydi. Ben severek kullandım. Ayrıca allık olarak da kullanıldığını okumuştum. Islak bitişli makyajları sevenler allık olarak sevebilir ama ben tercih etmedim. Sadece allık sürmem gerektiğinde yanında yoksa bi kaç defa uyguladım. 
Umarım yazıyı beğenmişsinizdir. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder