Bu Blogda Ara

17 Nisan 2015 Cuma

Avon Matte Fuchsia Ruj

Merhaba 
Bugün size benim yaz için favori rujumdan bahsedeceğim. Geçen yaz severek kullandım. Bu yaz da yine favorilerim arasında olacak. Avon geçen yaz mat ruj serisini çıkarmıştı. Bende çok denemek istiyordum. Bunu bilen bir arkadaşım hediye etmişti. Bendeki rengi fuşya. Matte Fuchsia diye geçiyor. 
Mat ruj deyince aklınıza mac in kiler kadar matlık ta da wetnwild kadar matlık gelmesin. Daha çok Sedef sim barındırmayan desek sanki doğru olur gibi. Dokusu daha yumuşak ve dudakları kurutmuyor. Ben severek kullanıyorum. Üstelik kalıcılığı da bence gayet iyi. 
Gördüğünüz gibi rengi iddialı biraz. Ben genelde gözleri hafif tutup bu rengi sürüyorum. Ve mutlaka o gün bir iltifat alıyorum. 
Kutusu siyah. Bence çok şık. Üstelik Sağlam. 

Dudaktaki duruşuna gelecek olursak;
 Çizgilere dolan ya da kurutan bir ruj değil. Bende rengi oldukça soğuk bir renk. Sürdükten yaklaşık yarım saat sonra daha da bütünleşiyor. Durdukça güzelleşen bir ruj. Bugün sürdükten sonra yanına almayı unutmuşum. 5-6 saat kadar tazeleyemedim ve son hali: 

Yemek yedim bişeyler içtim. Ona göre bece gayet iyi. Bu seriden aslında başka renklerde denemek istiyorum ama kararsızım. Öneriniz olursa çok sevinirim. 
Sevgiler...

Fiyatını hatırlayamıyorum. Ama sanırım 15 liraydı kampanyada. Tam net bilemiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder