Bu Blogda Ara

16 Mart 2015 Pazartesi

Yves Rocher Pure Light Fondoten

Yeni bir fondöten yazısına ne dersiniz?
Instagram'dan tanıştığım ve çok sevdiğim Ayşe'nin "bluğu için tık tık > Layseerl " hediye ettiği bu fondötenin yazısını hazır yaz geliyorken ve hafif fondöten arayan arkadaşlara da belki yardımcı olur diye yazmaya karar verdim.

Bendeki rengi Açık Beige 200 teint clair olarak geçiyor.
Renk skalası başarılı olan bu seri de çok açık bej, açık bej, orta bej, koyu bej, açık pembe ve orta pembe olmak üzere 6 renk var.

Ayşeciğimin bana gönderdiği renk bana aslında bir ton kadar koyu geldi. Ama yaz için ideal olacağını düşünüyorum. Çünkü şu an bile sürdükten sonra boynuma da uygulayarak koyuluğunu gizleyebiliyorum.

Saydam bir şişe içinde olan ürün 30 ml ve fiyatı 62.90 Lira. İndirim zamanlarında biraz daha uygun olabiliyor.






Pompalı kapağı bence çok kullanışlı ben iki pompa kadar önce elime oradan da cildime parmaklarımla noktalar halinde yayıp makyaj süngeri ya da buffing brush ile uyguluyorum.

Yalnız bazen pompası gevşiyor ve komple çıkıyor. O yüzden dikkatli olmak da fayda var.

Yapısı biraz yoğun bir fondöten. Face and body ya da loreal lumi magique kadar sıvı değil. Daha çok bb krem gibi.










Gördüğünüz gibi bana biraz koyu ama yine de sürdükten sonra cilt ile bütünleşiyor.


Uyum sağlıyor ve adından da anlaşılacağı üzere inanılmaz hafif bir ürün. Normalde eve gelince hemen cildimi temizlerim ama bu fondöteni neredeyse hissetmiyorum bile. Rahatsızlık vermiyor.

Kalıcılığı orta, ben pudra ile sabitliyorum ve tüm gün bana yetiyor.

Yalnız farklı bir kokusu var. İlk başta baskın olan bu koku sonra hafifleyip kayboluyor. Kokuya karşı hassassanız denerken koklamayı ihmal etmeyin.




Sürmeden önce ve sürdükten sonraki fotoğraflarına gelecek olursak;




Gördüğünüz gibi kapatıcılığı az bir fondöten. Yüksek kapatıcı beklemeyin. Kuru ve normal ciltler sevecektir. Nemlendirici içeriyor ve bunun hakkını veriyor. Ben karma ciltli olduğum için pudra uyguluyorum sonrasında. Güneş koruma faktörü içermediği için fotoğraflarda cildimde ten makyajı yok gibi görünüyor ve ten rengim daha belirgin duruyor.

Mata yakın ama aydınlık bir görüntüsü olan bir fondöten. Yağlı ciltlerde parlama yapabilir. Paraben içermemesi de yine güzel bir yanı. 

Kullanıp bitirmeyi planladığım bir ten ürünü oldu. Buradan Ayşe'ye bu fondöteni bana gönderdiği için tekrar teşekkür ediyorum. Bana kalsa Yves Rocher'den fondöten almak hiç aklıma gelmezdi. Sevgilerimle... Hoşça kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder