Bu Blogda Ara

25 Mart 2015 Çarşamba

Yüz Spreyleri Nasıl kullanabilirim?


İyi akşamlar hepinize, 
Geçen gün size instagramda pineapplepie isimli blog hesabında Cansu ile konuştuğumuz termal su, yüz için kullanılan spreyler ve ya mac studio finish gibi makyaj sonrası ya da öncesi kullandığımız ürünlerden bahsetmek istiyorum. Benim elimdeki yüz için kullanılan sephora softenning facial mist. İşlev olarak çoğu aynı aslında. 
Bendeki cilde makyaj öncesi ya da sonrası sıkılabilen hafif pudramsı kokusu olan bu sprey böyle daraldıgım zamanlarda kurtarıcım oluyor. Gün içinde kalabalık arasında nefessiz kalırsınız ya. Işte o zamanlar için muhteşem. Malum yaz da geliyor. 

Mac'in studio finish dediğimiz spreyinin en önemli farkı makyajımızı sabitlemesi. Ama termal su ve bendeki makyaj sabitlemiyor daha çok yumuşaklık ve ferahlık veriyor. Benim kullandığım bu yüz için spreyin içinde alkol ve paraben de yok. 
Ayrıca bu tip spreyleri 
Makyajdan sonra pudra pudra bir görüntü varsa, bu görüntüden kurtulmak için,
Wet n wild markasının çoğu farını, nars Dual intense ya da teracotta farları ıslatarak daha pigmentli kullanmak için, 
Pigmentleri ıslatarak eyeliner gibi sürebilmek için, 
Son olarak da kırılan allık ve farlarınızı presleyip sıkıştırmak için kullanabilirsiniz. 

Ben en son kırılan mac farımı ve the balm cindy lou manizeri preslemek için kullandım. Elimin altında olmasından memnunum. Bir çok markanın da artık ürettiği bu sıvı ürünlerin elimizin altında olması bence güzel. Bir tane alıp denemenizi öneririm. Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder