Bu Blogda Ara

1 Mart 2015 Pazar

Makyaj Fırçalarım

Günaydın
Yeni bir ay, yeni bir gün ve yeni bir mevsim icin hazır mısınız? Güneş var bugün ve güzel bir ayın habercisi gibi. Umarım herkes için çok güzel zamanlar yakındır. 

Şimdi gelelim en çok kullandığım fırçalarıma. Bu yazıyı instagramdan gelen istek üzerine hazırlıyorum. Umarım beklediğinize değer. 

Haydi başlayalım. 
Bazıları tertemiz, bazıları malesef kirli. Kusura bakmayın. Ama hazır Güneş'i ve zamanı bulmuşken hemen yazmak istedim. 

Ilk olarak ten makyajım için severek kullandıklarım: 
2 hafta oldu alalı ve gönlümün sultanı bu real techniques markasının süngeri. Islatarak kullanmak gerekiyor. Ben kabın icinde bekletmiyorum aslında. Direk muslukta içine yeterince su dolana kadar bekletiyorum. Bu sırada bir iki defa sıkmak yetiyor. Sonrasında kullanıyorum. Bir tek çok acelem varsa üşeniyorum. Onun dışında bayıldım. Yazısını yazmıştım zaten. Fırça izi yok. Hızlıca yayıyor sıvı ürünlerinizi. 
Gelelim bir sonraki fırçama. 
Buffing brush da sıra. Ben bu fırçayı ben bb cc krem için, fondoten için, pudra için, fazla allığı dağıtmak için yani hersey için kullanıyorum. Real techniques core collection setinin içinde vardı. Bence şahane bir set. Hemen hemen her fırçası çok kullanışlı. 


Gelelim ecotools markasının yine set olarak aldığım paletin içinden çıkan bu pudra fırçasına. Hızlı kuruması ve bir buçuk yıldır benimle olması benim için büyük artılar. Ayrıca bambu kılları o kadar yumuşak ki. Seviyorum kendisini. 
Krem allık ve likit ürünleri sürmek icin kullandığım stippling brush. Aslında bence likit ürünler için en iyisi Sünger ve buffing brush. Ama onlar kirliyse bunu da kullanıyorum. Vazgeçilmezim değil. 


Gelelim ilk realtechniques markasına ait fırçam. Temizlemesi biraz zor. Çok sık kıllı. Ama fondoten için kullanımı güzel. Gerçi ben artık sadece krem allık için kullanıyorum. Ki bence en güzel krem Allıklar için muhteşem. Fondoten için çok kullanmıyorum çünkü minik geliyor. Buffing brush bu konu da daha kolay geliyor. 

Ve son yüz fırçam. Core collection setinin içinden çıkan Contour brush. Kontür için de çok güzel. Ben allık için de kullanıyorum. Hatta aydınlatıcı içib de sivrileşen ucunu kullanıyorum. Başlarda çok gerekli bulmasam da artık her gün kullanıyorum. Pigmentasyonu yüksek Allıklar için şahane. 


Gelelim göz fırçalarına. Core collection setinin içinden çıkan bu anlam veremediğim  minik fırçayı alt kirpik diplerime far sürüyorum. Ortadaki fırça yine ecotools markasına ait. Çok kullanışlı bir fırça. Altta ki firca realtechniques starter setine ait tombik fırçası. Tüm Göze uyguladığım baz renkleri sürüyorum. Ya da krem farları. 
Ve en sevdiğim blending dediğimiz karıştırma fırçaları. Değiştirerek kullanıyorum. Açık renk olan the balm markasının give crease a Chance isimli fırçası. Diğer mavi olan yine starter setinde var olan fırça. 



Ve son olarak ecotools ve realtechniques markalarının kesik uçlu fırçaları. Üstteki ile eyeliner Uygulaması yapıyorum. Alttaki mavi olan ile ise kaşları dolduruyorum.  

Benim en çok kullanmıştım fırçalar bu şekilde. Eğer öncelik olarak ne alacağım derseniz ecotools göz fırçaları ve pudra fıröalarının oldugu set ile real techniques core setini öneririm. Eğer ten makyajı yapıyorsanız zahmetli falan demeyin süngerlere şans verin. Inanılmaz güzel uyguluyor. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
Set halinde fırçaların fotoğrafları da bu şekilde. Bu ikisini internetten aldım. Şu an görselleri yok bende. 


Bi sonraki yazı da görüşmek üzere. Eğer yazmamı istediğiniz herhangi bir yazı varsa yorumlar kısmına ya da instagram da pinkiesoftheday_ hesabına da yazabilirsiniz. Baharla birlikte güzel güneşler gelsin. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder