Bu Blogda Ara

10 Mart 2015 Salı

KİEHLS GECE BAKIM KONSATRE SERUM / Midnight Recovery Concentrate Serum

İyi akşamlar,

Bugün size deneme boyunu kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Kiehls markasını duymuşsunuzdur. 1851 de bir eczane olarak kurulmuş ve günümüze kadar gelmiş.164 yıldan bahsediyorum burada. 

Ankara'ya yaptığım ziyaret sırasında Armada'da yer alan Kiehls mağazasına gitmemle tanıştığım bu markadan ilk olarak meşhur avokadolu göz kremini aldım. Onunla ilgili daha detaylı, daha net bir yazı için bir iki hafta daha bekleyeceğim. Şimdilik çok sevdiğimi söylemeliyim yalnız.

Evet gelelim yaklaşık 20 gün deneme fırsatım olan, hemen hemen her gün yatmadan önce kullandığım midnight recovery concentrate seruma.. Fotoğraflar internetten alıntıdır, onu da belirteyim.



Bu şekilde verilen testerın bence tek dezavantajı kapaksız yapısı. Yani minik bir tüpün içinde olsa daha kullanışlı olurmuş. Ben banyo dolabında bulunan bir kavanoz kilin içine dikey şekilde gömerek yukarı doğru yerleştirdim ki dökülmesin, ya da başka bir yere temas etmesin. 








Gelelim ürünün amacına ve içeriğine;

"Çuha Çiçeği Yağı, cilt bariyeri onarımı üzerinde etkilidir ve cilde ışıltı kazandırır. 

Lavanta Özü Yağı, tahriş olmuş cildin rahatlatılmasına yardımcı olurken, cildin lekeli görünümünü azaltarak, daha dengeli bir renk tonuna kavuşmasına katkıda bulunur. Cildin daha ışıltılı görünmesini sağlar. 
Skualan, cilt ile sıkı bir bağı olan, cildin yenilenmesini sağlayan, yüksek nem veren bir lipiddir.

Doğal yollardan elde edilmiş, etkili ve paraben içermeyen bu bitkisel konsantre, cildin sabah daha genç görünmesini sağlamak için tüm gece boyunca cilt bariyerini yenilemek, onarmak ve tazelemek için çalışır. Yenileyici bitkisel yağların, dengeleyici ve antioksidan etkileri ile bilinen esansiyal yağların bir karışımı olan bu ürün, cildin doğal gece etkinliği ile birlikte çalışarak cildin sabaha kadar önemli oranda yenilenmesine yardımcı olur. Cilde sağlıklı görünümünü etkin bir biçimde geri kazandırır ve sabaha daha pürüzsüz, genç ve daha canlı görünmesini sağlar.

30 ml olan orijinal boyu 129 Lira."

Orijinal boyunun kullanım şekli yalnız çok çok kullanışlı. 



Damlalıklı olması pratik görünüyor.

Şimdi gelelim benim 20 günlük serüvenime;

Gece yatmadan önce cildim temizken, tonikledikten sonra bir iki damlayı önce avucuma sonra da cildime sürdüm. 

İçerisinde lavanta yağından kaynaklı kokuyu hissediyorsunuz ama çabuk uçuyor.

Ben masaj yaparak uyguladım ki, bu zaten tek başına bile çok sevdiğim bişeydir. Yağın da emilimi ile çok kolay ve keyifli oluyor.

Yağ olmasına rağmen 3-4 dakika içinde emiliyor.

Cildim normalden karmaya dönük olduğu halde sabah uyandığımda parlama ile karşılaşmadım. Yalnız akşam başka da nemlendiriciye ihtiyaç duymadım. Kuru ciltler için belki nemlendirmesi az gelecektir, ama normal, karma ya da yağlı ciltler için yeterli olacaktır.

Sevdim mi? Evet sevdim. Sabahları cildimi daha aydınlık hissettim, dinlenmiş görünüyordu. Ayrıca minik kızarıklıkları, sivilceleri daha çabuk iyileştirdiğini gözlemledim. Onun dışındaki etkileri için daha uzun süre denemek gerektiğini düşünüyorum.

İlk fırsatta tam boyunu almayı düşünüyorum. 30 ml miktarı da gayet iyi. Uzun süre yeterli olur bence.

Kiehls mağazaları maalesef ülkemizde sadece İstanbul'da ve Ankara'da mevcut. 

Ama internet sitesinde yer alan ürünleri isterseniz 0(216)-266 56 00 numarasından arayarak sipariş edebilirsiniz.

Karma ciltli olduğum için oil free nemlendiricisini sipariş edeceğim. Sizin kullanıp da önerdiğiniz başka ürünleri varsa yazarsanız çok sevinirim. 
Ayrıca bu serum ile ilgili daha detaylı bir yazı daha okumak isterseniz. makyajblogum şahane bir yazı yazmış.

Keşke internet sitesinden direk alışveriş yapabilsek yalnız. Bu konu bence mağazanın eksisi.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder