Bu Blogda Ara

6 Mart 2015 Cuma

Instant Moisture Maske Kullanımı

Iyi akşamlar hepinize, 
Nasılsınız? Umarım çok çok iyisinizdir. Bugün size instagramdan nur_studio nun bana Gönderdiği tek kullanımlık nemlendirme özelliğine sahip bir maskeden bahsedeceğim. Etkileri ile ilgili düzenli kullanım yapamadığım için görüş belirtemiyorum. Ama bu ilginç maskeden bahsetmek istedim yine de. 

Maske 10 gram olarak bir paket içinde yer alıyor. Tuz gibi tane tane. 

Ben cam bir bardak kullandım. Internette araştırdığım kadarı ile aslında Kapaklı bir termosa benzeyen kap içinde geliyor. 
Bu kabın içinde bulunan paketler tekli kullanım olacak şekilde bendeki gibi paketlerden oluşuyor. 

Paleti ben açıp cam bir bardağa koydum. Içeirisine çeyrek çay bardağı kadar su ekledim. Sonra 3-4 dakika Kaşık ile karıştırdım. 

Karıştırdıkça daha yoğun daha kıvamlı bir hale geldi. Yapış yapış olmayan kaygan bir yapısı var. Çok da ince. 

Sonra elimle bolca cildime sürdüm. Içinde silikon gibi bir madde var sanırım. Uygularken onu çok hissettim. Yaklaşık olarak 15 dakika beklettim. Masaj yaparak su ile duruladım. 
Maskenin yapısını sonra cildimde bıraktığı yağsız duru ve yumuşak hissi çok sevdim. Turkiye de ki Sephoralarda sanırım bu ürün yok. Ama denk gelirse almayı düşünüyorum. Keyifli bir maske. 
Maskenin içeriğine gelecek olursak; 

Biraz araştırdım ve anladığım kadarı ile temiz mir içeriğe sahip. 

Sorbitol düşük kalorili tatlandırıcı , hacim arttırıcı 

Sodium carboxymethyl starch Gıda Sektöründe kullaniliyor. Nişasta gibi bişey olsa gerek. 

Arginine arjenin diye duydugumuz nemlendiricinin kaynağı olan, protein tarzı bi madde. 

Synthetic Fluorphlogopite, sentetik magnezyum aluminyum. Birçok ruj far Şampuan icinde kullanılan bir madde. O kadar cok yerde kullaniliyor ki... Sentetik oldugu icin masumdur diyemiyorum. Ama bebek sampuanlarinda bile varmış. Çok da sıkıntılı değildir o zaman diye biraz kendimi avutuyor olabilirim. 

Cassia angustifolia leaf extract ise sinameki Yaprağı ekstresi olan bu madde sentetik bir madde. Yine bir çok maskede yer alıyor. 

Son olarak da bu maskenin içinde parfüm yer alıyor. 

Kokusu hafif. Nişastamsı bir kokusu ve yapısı var. Daha önce siz denemiş miydiniz bu maskeyi? Tek denemede ben de bir merak ve memnuniyet hissi Bıraktı. Umarım işinize yarayacak bir yazı olmuştur. Sevgiler. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder