Bu Blogda Ara

9 Şubat 2015 Pazartesi

Mac Sable Far

Günaydın hepinize, 
Bugün sizlere macten yaptığım alışveriş sırasında aldığım bir fardan bahsedeceğim. Refil halde aldığım bu ilk farı seçerken baya zorlandım. Malum seçenekler çok fazla. Ama özellikle seçerken tek başına Kullanılacak bir renk seçmek istedim. O yüzden de ilk olarak sable rengini aldım. Tabi önce boş bir palet aldım ve içini istediğim renklerle zamanla doldurmayı planlıyorum. 
40 liradan satılan bu tek farın özelliği ışıltılı olması ama ışıltılarının göz yormaması, renge boyut katması. Günlük kullanıma uygun bir far. Içinde hafif somon pembe bulunduran Sütlü kahve diyeceğim bir renk. 
Yalnız farda beni şaşırtan yönü tozutma probleminin olması. Genelde the balm farlarını severek kullanırım ve tozutma problemlerini açıkçası uygun fiyatları yüzünden çok sorun etmezdim. Ama aynı şeyi mac farlarda yaşamak biraz farklı geldi. O yüzden bu farı kullanırken de yine önceliğiniz göz makyajını yapmak sonradan makyajınızın yapmak olmalı. Yalnız farımızın pigmentasyonu çok başarılı. Ayrıca gün içinde hiç uçmadı. Sürdüğüm gibi kaldı. Ben siyah göz kalemi ile kullandım ve akşam için kullanacaksam eyelinerın da çok yakışacağını düşündüm. Zaten mac mağazasında da siyah bir far ile gölge yaparsanız da güzel olur demişlerdi. 

Ayrıca alt kirpik diplerime de biraz uyguladım. Benim çok hoşuma gitti. Homojen Dağılabilen dalgalanma yapmayan bu fara ben sütlü kahve rengi mat bir far ile de kuyruk kısmına doğru gölge verdim. Bakalım 15 li far paletimi başka hangi farlar ile dolduracağım. Bu konu da öneriniz varsa duymayı çok isterim. Yazarsanız çok sevinirim. Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder