Bu Blogda Ara

24 Şubat 2015 Salı

Mac - Dare You

Merhaba yine yeniden, 
Bugün uzun zamandır elimde olan ve kışa çok yakıştırdığım bir rujdan bahsedeceğim. 
Mac'in creme sheen serisinden olan bu kiremit rengi diyeceğim ruju özellikle içinde bulundurduğu kahve tonları yüzünden aldım. Bordo rujlarımın genelde mavi tonlar içerdiğini farketmem ve bu yılın rengi olan marsala rengini çok sevmem sonucu bu ruju aldım. Aslında çok sürpriz oldu çünkü hiç düşünmediğim bir rujdu. Diva rengini denediğimde çok fazla iddialı geldi. Ve fazla mat. Akşama uysa da günlük kullanıma uyacak biraz daha soft bir renk aradığımı farkedince mac mağazasında bu rengi önerdiler. Dokusu yumuşacık, oldukça parlak ve kremsi bir yapısı var. 2-3 saat kadar ancak kalıyor ama yumuşak yapısı tazelemek de hiç sorun çıkarmıyor. Aklım tabiki hala Diva ve Ruby Roo da. Ama yine de ben bu ruju aldığıma çok memnunum.


Işıktan dolayı içinde pembelik gibi var gibi görünse de kesinlikle yok. Sıcak bir renk. Hataları da belli etmiyor, kurutmuyor. Fiyatı 55 Lira. İnternetten ya da mağazalardan alabilirsiniz. 

Ben gün içinde kullanacaksam sade makyajlarla da kullandım koyu renklerle de kullandım. Sadece allık olarak genelde bronzer tercih ettim. 

Bloğa üye olursanız ve yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum. Hoşça kalın. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder