Bu Blogda Ara

28 Şubat 2015 Cumartesi

Çöpe Gidenler


Merhaba yeniden, 
Şubat'ın son günü olunca bir süredir yazmayı düşündüğüm bitirdiğim ya da kullanım süresi dolduğu için çöpe giden ürünlere sıra geldi. 

Liste biraz uzun. Haydi başlayalım. 

Ilk olarak yazısını da Yazdığım wellness and beauty markasının deniz tuzlu Zeytinyağı ve Yeşilçay Özlü peeling var. Bu peeling bundan sonra hep alınacaklar arasında. Çok sevdim. 13 Liraya Rossmann da satılıyor. Buldukça tekrar alacağım. Banyoda müthiş rahatlatıyor ve içindeki Zeytinyağı sayesinde cilt yumuşacık oluyor. Şiddetle tavsiye ediyorum. 

Ikinci olarak bir saç maskesi. Gliss markasının ultimate repair saç bakım maskesi sadece 1 dakika bekleterek bakım uygulamayı vaad ediyor. Ben bu ürünü yıllardır ara ara alır kullanır sıkılınca değiştirir ama sonra yine alırım. Saç kremi gibi kullanıyorum. Kokusu biraz yoğun. Yaz aylarında biraz ağır geliyor. Ama kış için severek tavsiye ederim. Şans verilesi bir ürün. 

 Üçüncü sırada kokusu dışında severek kullandığım yapısına bayıldığım yumuşacık mat ile satin arası bir kahve-pembe ruj. Golden rose siyah kapak 117 numara. Hala üretiliyor mu bilmiyorum. Ben alalı bir yıl oldu sanırım. Kokusu biraz ağır. Tipik anne ruju kokusu. Ama çabuk geçiyor. Her makyaja hemen hemen gidecek bir renk. Tekrar alınası bir ruj. 

Dördüncü sırada bir göz kremi var. Yazısını da yazmıştım. Detaylı olarak okuyabilirsiniz. Nemlendirmesi normal. Yaşlanma Karşıtı dese de benim öyle bir gözlemim olmadı. Gerçi bende ki 5 ml si. Şimdi kiehls markasının göz kremine başladım. Ona göre nemlendirmesi az. Daha önceden sebamed markasının göz kremini kullanmıştım. Bence o krem ile yakınlar. Clinique super defense göz Çevresi kremi malesef beni çok da etkilemedi. Ama kullanımı tüplü olduğu için kullanışlı. Onu da belirtmeden geçmeyeyim. 

Beşinci olarak the balm markasının transparan pudrası ve schwing eyeliner'ı. Ikisi de tekrar alınacaklar. Yazılarını yine yazmıştım. Pudra transparan haliyle Sıfır kapatıcı. Ama incecik yapısı asla cakey dediğimiz çok sürmekten kaynaklanan görüntüyü vermiyor. Ayrıca gerçekten uzun süre yağlanma sorunu ile mücadele ediyor. Elimdeki pudraları bitirince tekrar alacagım. Indirim zamanı 25 lira olması lazım. Schwing eyeliner da yine tekrar alınacaklardan. Simsiyah ve sürümü çok kolay. Tek dezavantajı yağlı göz kapaklarına sahipseniz üst kısımda iz bırakıyor. Ama onu da far bazı ile çözebilirsiniz. Fiyatını hatırlayamıyorum. Çok önceden indirim zamanı yedeklemiştim. Bu marka Gratislerde satılıyor. 

Altıncı sırada maskaralar var. Maybelline go colossal volume sarı maskarasına aşığım. Simsiyah, kolay çıkarılıyor ve dolgunlaştırıyor ve fiyatı 13 liraydı indirimde. Diğer maskara ise avon big & daring maskarası. Çok topaklanıyor, çok zor çıkarılıyor. Gunün sonuna doğru dökülüyor. Ben hiç sevmedim. Ayrıca 3 ay gibi bir kullanım süresi ile hiç mantıklı gelmedi bana. Tekrar almayacağım bir maskara. 



Yedinci sırada Parmex aseton var. Ben başka asetonları sevemiyorum. Benim için tek. Hızlı çıkarıyor. Ve son damlaya kadar etkisi aynı. Bir çok aldığım aseton hep sonlarına doğru ojeyi çıkarmıyor. Oysa bu hep aynı performans. Fiyatı da 3 Lira. Her yerde bulabilirsiniz. 
 
 

Ve son ürün ise yine clinique markasının yüz temizleme jeli. Kutusunu atmışım malesef. Sevmedim malesef. Dalin bile tek başına daha başarılı. Köpürmüyor ve kokusu çok yoğun bir kimyasal gibi. Clinique kokuları hep benzerdir aslında ama bundaki daha Baskın. Tekrar almam. 


Ve bitti. Biraz uzun bir yazı oldu sanırım. Umarım sıkmadım. Siz en son neyi bitirdiniz? Memnun kaldınız mı? Yazarsanız bende belki deneyecek yeni bişeyler keşfederim. Sevgilerimle... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder