Bu Blogda Ara

22 Ocak 2015 Perşembe

The Balm Meet Matte Palet

 Merhabalar,
Nasılsınız? Umarım sağlığınız ve keyfiniz yerindedir.

 Bugün ben size uzun zamandır aklımda olan bir palet ile ilgili bir yazı yazacağım. Uzun zamandır alınacaklar listesinde olan bu far paletine nedense bir türlü sıra gelmemişti.


Açıkçası elimde Balm Jovi far paleti olduğu için bu far paletini gereksiz görüyordum. Ama sonra %40 indirimde almaya karar verdim. İndirimde 32.90 olan bu far paleti 9 tane mat fardan oluşuyor.

Bu far paleti aslında diğer far paletlerine göre daha küçük bir boyutta. Yine karton bir kutu içinde. Aynası ise cidden çok işe yarayacak şekilde. Çantaya atmalık bir palet olmuş.

İçindeki renklere bakacak olursak ben aslında en çok en alt köşede taupe rengine yakın olan matt patel olanını sevmiştim ancak içindeki 9 renk arasından en az pigmente sahip far olması beni hayal kırıklığına uğrattı demeliyim.

Ayrıca bu zamana kadar kullandığım farlar içinde en çok tozutan farlar olduklarını da belirtmeliyim.
Daha detaylı incelemeye devam edelim..




Ben swatchları far bazı kullanarak yaptım. Onu da en baştan belirteyim. Renkler cidden çok tozutsa da pigmentasyonu başarılı. Özellikle de far bazı kullanıdğınız zaman hem tozutmayı azaltmış, hem de kalıcılıklarını arttırmış oluyorsunuz. Yoksa gün içinde göz kapağınızdan hızlıca renkler uçabiliyor.

İlk olarak ilk üç sıra ile başlayalım,


Matt smith isimli kemik rengi olan farın pigmentasyonu wet n wild brulee fardan bile daha başarılı, ancak un kıvamında çok fena tozutuyor. Hızlıca dibini görmeniz mümkün farlar.

Ortadaki rengi açık kaşları olan arkadaşlara önerebilirim, kaş doldurmak için ideal bir renk, ayrıca koyu renk kaşlar için de matt ramirez kullanılabilir.
Yapıları kaş doldurmak, ya da katlanma bölgelerine sürmek için ideal. Yumuşak yapıları çok güzel karışıyor ve mat farlar olmasına rağmen homojen görünüyor.

İkinci sıradaki üç fara gelecek olursak;


Yine tozutma problemi fotoğraftan da görülüyor. Ancak özellikle tam ortada yer alan koyu mavi fara bayıldım. Hatta ilk olarak onu kullandım bile demeliyim. Pembe renkli farları normalde çok kullanmasam da yapısının yine kolay sürüme sahip olduğunu belirtmeliyim.

Ortadaki Matt Horowitz isimli farı Matt Patel ile karıştırınca daha da sevdiğimi belirtmeliyim.







Gelelim son sıramızda yer alan üçlüye;

Ben bu sırayı komple çok sevdim. atta Batali rengi kızıllık mürdümlük barındıran özellikle gözlere derinlik verme amacıyla kullanılabilecek bir renk.
Matt Schilling yine mavi yeşil sevenlerin favorisi olacaktır.

Son renk olan Matt Patel beni ilk görüşte cezbetse de gördüğünüz üzere pigmentasyonu en zayıf far malesef. Gerçi ben onu Maybelline permanent taupe isimli krem farı ile kullanıp daha da belirgin hale getirmeyi düşünüyorum.

Vazgeçecek değilim :)




Bu far paletindeki renkleri kullanarak yaptığım bir göz makyajı ile yazıma son vermek istiyorum.
Ayrıca bu makyajı yaparken öncesinde krem far uygulayıp, aynı fırçayı bu farlara bastırarak kullandığımı ve tozutmayı bir nebze engellediğimi de belirtmeden geçmeyeyim. İlk başta farları pıt pıt dokunarak, en son da temiz bir karıştımra fırçası ile karıştırarak uygulamayı tercih ediyorum. Ve çok fazla süpürme hareketini uygulamamaya çalışıyorum. Peki sevdim mi bu paleti derseniz? Sevdim... Fiyatına göre farlar bence muhteşem... Yapıları tozutsa da yumuşacık olmaları beni çoktan hayran bıraktı bile... Peki siz kullanıyor musunuz? Almayı düşünüyor musunuz? Sevdiniz mi? Yorumlarınızı merakla bekliyorum....
Sevgiler.


Diğer The Balm paletlerimin yazıları ise;

balm jovi palet

nude dude far paleti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder