Bu Blogda Ara

5 Ocak 2015 Pazartesi

The Balm Houndstooth

Günaydın,
Yeni bir yıl, yeni umutlar, yeni hedefler... Bu yıl ki hedeflerimden biri de daha çok yazı yazmak, daha çok paylaşımda bulunmak...

Bugün sizlere ne zamandır aklımda olan bir allıktan bahsedeceğim. Eylül ayında almıştım bu allığı, bu yıl soğuk pembelere merak saldım. Gül kurusu renkler ya da leylak tonları daha bir cezbetti beni. Bu allık da tam olarak bu istek üzerine alındı.

The Balm markasının instain allık serisinden birisi. Adı Houndstooth...
Anlamı sesli sözlüğe göre balıksırtı demek. Neden bir allığın ismi balıksırtı olur, işte o konuda bir fikir yürütemedim yalnız.


Yine karton mıknatıslı bir kutu içinde olan bu allık, tam da çantaya atmalık.
Kesinlikle açılmıyor ya da karton olmasına rağmen hemen yıpranmıyor. Sadece biraz çabuk kirleniyor o kadar..
















Rengi tam da fotoğraftaki gibi, ne çok koyu ne çok açık.














İnanılmaz pigmentli. Seyrek kıllı fırçalarla hafif hafif uygulamalısınız. İçinde sim yok ama bence tam anlamı ile mat da sayılmaz. Çok az sedefli bir yapısı olduğunu düşünüyorum. Cilde ışıltı veriyor.

Pudramsı yapısı ve fazlaca pigmentli olması nedeni ile uyguladıktan sonra dağıtmanız çok daha faydalı oluyor, bazen renk farklılığı yaratıyor. Yalnız bir konuda da uyarmalıyım.Gün içinde yüzünüze dokunan biriyseniz o noktalarda dökülmeler oluyor belki tazelemek gerekebilir.





Rengini aslında çok seviyorum ama hiç şeftalilik barındırmadığı için tam bir mor pembe renklerinde bir allık oldğu için kırmızı rujlarla yakıştıramadım ben.


Mavi alttonlu bordolar, nude renkler ve lilalık barındıran pembe rujlarla denedim. Çok sevdim.


Aşağıda uygulanmış hali de bulunuyor. Ben bu makyajımda allığın yanı sıra the balm markasının mary lou manizerını da uyguladım. Ruj olarak ise mac pink plaid uyguladım. İkisi birlikte çok hoşuma gitti. Siz ne düşünüyorsunuz?







Bu allıkla ilgili sizin yorumlarınız nasıl? Sizce olmazsa olmaz mı? Yoksa çok da gerekli sayılmaz mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder