Bu Blogda Ara

4 Ocak 2015 Pazar

Teşekkür ediyorum...

iyi akşamlar,
Bu yazıda sizlere geçen haftalarda yaşadığım bir talihsizlikten bahsedeceğim.
Malum Aralık ayında instagram yapılandırıldı ve güvenlik sebepleri yüzünden hesabıma erişim engellendi. Önce bir süre bekledim, mailler attım ama yok hiç bir değişiklik olmadı.

Açıkçası o kadar üzüldüm ki....
Bütün bir yıldır yaptığım paylaşımlarım, emeğim çöpe gitti gibi hissettim.
Ama sonra bunun önemli olmadığına, önemli olanın paylaşım yapmayı madem seviyorum tekrardan başlamam gerektiğine karar verdim. Yaklaşık olarak 10 günden beri yeni bir instagram hesabı açıp sil baştan başladım. Öyle güzel dönüşler aldımki....

Güzel yürekli arkadaşlar edinmişim, bunu da bu şekilde öğrenmiş oldum. Arkadaş diyorum çünkü bazı takip eden izleyiciler kendi sayfalarında tanıtım yaptılar, ben istemeden kendileri duyurmayı teklif ettiler, geçmiş olsun dediler.... Bizzat rica ettiklerimden böyle bir yanıt bile almamışken üstelik....

O kadar mutlu oldum ki... Ve dedim ki bir yıldır yazdığım blog sayesinde ne güzel insanlar ile yolum kesişmiş. Ne tatlı arkadaşlar edinmişim. O yüzden bana bu süreçte destek veren arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Yeni sayfamda şu an 750 kişiyiz. Ve daha da güzel olacağına daha da çok arkadaş edineceğime inanıyorum. Önümüzdeki günlerde bu güzel arkadaşlar edindiğim için ve blog hesabımın birinci yılı dolduğu için de teşekkür amaçlı yep yeni bir çekiliş yapacağım....

Çok şanslıyım, çok mutluyum... Teşekkürler


Yeni instagram hesabım: pinkiesoftheday_
tek farkı _ imleci... Daha güzel paylaşımlar daha güzel zamanlara....

Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder