Bu Blogda Ara

25 Ocak 2015 Pazar

Rossmann Wellness & Beauty Zeytinyağı ve Yeşil Çay Özlü Deniz Tuzu Peeling

Merhaba hepinize yeniden;
Bugünkü yazım kadınlar ve erkekler hepimiz için. Keyif yapmayı seviyor, rahatlamaya ihtiyaç duyuyorsanız bu yazımı okuyup, en yakın Rossman'a doğru lütfen gidip bu ürünü alınız....

Normalde kullandığım bir ürünü kullanır iyi ya da kötü yönlerini yazarım ama ben bu deniz tuzu özlü peeling ile öyle mutlu oldum, öyle severek kullanıyorum, istiyorum ki hepimiz kullanalım, hepimiz mutlu olalım. Bu peeling ile beni tanıştıran Nazlı'ya da buradan tekrardan teşekkür etmek istiyorum. Harika bir seçim gerçekten de...





 Kavanoz içinde satılan bu peeling içerisinde zeytinyağı ve yeşil çay özleri ile cildi yumuşatıp, rahatlatırken; deniz tuzu peeling ve masaj etkisi yapıyor. Miktarı kendiniz dilediğinizce kullanabilirsiniz. Ben genelde en son cildim iyice yumuşadıktan sonra duştan çıkmadan önce uygulayıp duruluyorum. Kokusu zeytin yağı kadar ağır değil ancak hissediliyor. Ben rahatsız olmadım şahsen kokusundan...







Kilitli ağız kısmı ve basınçlı kapağı dışarıya ürünün dökülmesini, kurumasını engelliyor.



Bir de Yosun ve Deniz mineralli olan çeşidi de mevcut. En kısa zamanda bunu ve onu da yedeklemeyi düşünüyorum. Fiyatı 13-14 Lira civarıydı diye hatırlıyorum. Malesef sadece Rossman'larda satılıyor. Bu yüzden yedeklemem şart, çünkü Mersin'de bir rossmanımız bile yok....











 Gördüğünüz gibi içerisinde deniz tuzu tanecikleri mevcut, bunun bir diğer artısı çok terliyorsanız, ter kokusunu da bir nebze azaltması. Malum atalarımız terimiz kokmasın diye bebekken tuzlarlarmış... :) Eh var demek bir bildikleri...


Durulandıktan sonra ciltte bıraktığı nemlendirilmiş his, krem sürmeme gerek bırakmıyor o yüzden ayrıca kuru cildi olanlar daha çok sevecektir.

Ben haftada iki defa uyguluyorum, özellikle uykudan önce kendinize bu iyiliği yapın ve mis gibi uyuyun....

İçeriği ile ilgili detaylarda bu şekilde.... Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder