Bu Blogda Ara

20 Ocak 2015 Salı

Mac Pink Plaid Ruj

Merhaba hepinize,
Bu hafta ilk yazım aldığım günden beri elimden düşürmediğim bir ruj hakkında...

Uzun zamandır açık renk bir pembe ruj arıyordum. Elimde bir tane bu tarz bir ruj var ama hem bitmek üzere olduğu için hem de çok sık kullandığım için içime sinecek yeni bir tane arayışına girdim.

Sonra bir çok blog ve vlog deneyiminden sonra üç renk aklımda kaldı...

1. Please me
2. Cream cup
3. Pink Plaid

Gaziantep' te Primall Mac kurtarıcım oldu. Üç rengi denediğim zaman en çok içime sinen Pink Plaid rengi oldu.



Mavi alt tonlu leylak tonlarıda içinde barındıran bu ruj Mac'in matte serisinden.
Matte serisi deyince lk başta tedirgin olsamda farkettimki; wet n wild matlığı değil bu rujdaki. Daha yumuşak, daha kadifemsi. Bende kurutma gibi bir durum olmadı.

Yine de makyaja başlamadan önce süreceğiniz lipbalm daha güzel gösterecektir.

Gün içinde yenileyebilirsiniz, ayrıca kalıcılığı da mat olmasından dolayı başarılı diyebilirim..








Dudakta durşu yakından bu şekilde...
İçindeki mavi ton lila gibi görünmesine de sebep oluyor. Lila rengini özellikle benim gibi cilt alt tonunuz pembe, yani soğuk olanlar severek kullanıyordur. Özellikle fotoğraflarda çok güzel göründüğünü düşünüyorum.

Yalnız içerisinde şeftal, ya da kahve tonları kesinlikle yok. Mavi, gri, krem ve beyaz renk farların kullanılacağı makyajlarda uhteşem oluyor.

Eğer kahve tonlarından vazgeçemiyorsanız, şeftali allık kullanırım başka da istemem diyorsanız, tavsiye edemem size.

Açık tenlilere ve buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum. Ayrıca mat rujlar ve aydınlatıcı ve ya bronzer ile canlandırılmış ten makyajları ile de çok yakıştığını düşünüyorum.

Denemeden almayınız diye de belirtmek istiyorum. Çünkü bir çok yazı da okudum ki, seven çok seviyor, sevmeyen hiç sevmiyor... Fiyatı ise 55 Lira..

Son olarak günlük bir makyajımda uygulanmış halini de sizinle paylaşmak istiyorum. Nasıl bulduğunuzu da merakla bekliyorum.



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder