Bu Blogda Ara

6 Ocak 2015 Salı

Göz Kalemi

Merhabalar hepinize,
Bugün sizlere ne zamandır aklımda olan bir makyaj yazısı hazırladım. Her duruma uyacak sade bir göz makyajı yapıp göz içlerime üç farklı renk kalem uyguladım. Beyaz kalem, ten rengi ve siyah göz kalemi... Aynı ışık, aynı makyaj ile hazırladım ki aradaki farkı daha net bir şekilde görelim...




İlk rengimiz Rival De Loop markasının beyaz göz kalemi;




Benim kullandığım bu göz kaleminin pigmentasyonu çok başarılı değil, fotoğrafta belirgin bir beyaz kesinlikle değil. Ancak aynada baktığımda beyaz kalem sürdüğünüz daha belirgin.

Doğal durmuyor fazla belirgin göz içinize beyaz kalem sürdüğünüz diyebilirim.










Eğer belli olması hoşunuza gidecekse kesinlikle tercihiniz beyazdan yana olmalı, ten rengi kaleme göre..









Gelelim ikinci kalemimiz Sephora markasının Long Lastic serisinin infinito beige isimli ten rengi göz kalemine;


Bu kalemi sürmeyi açıkası ben beyaza göre daha çok seviyorum, sanki beyaz ile aynı gibi görünse de yine aydınlık bir görüntüyü göze batmadan yokmuş gibi veriyor. 

kirpik diplerimde bir önceki kalemden dolayı halen beyaz kalemi görüyorsunuz, bunu ten renginde çok yaşamıyorum.


Ama tabiki bu bir tercih.

Doğal, yokmuş gibi duracaksa neden süreyim diye de düşünebilirsiniz tabiki...



















Ve gelelim son kalemimize Avon Super Shock siyah göz kalemi;


Bence siyah göz kalemi makyajı bambaşka bir boyuta taşıdı. Hergün kullanmasam da siyah göz kaleminin daha etkileyici olduğunu düşünüyorum.

































ve son olarak üçü bir arada:

Sizin tercihiniz hangisi?
Bir de bana belirgin durmasını isteyebileceğim zamanlar için aydınlık ve gösterişli görünecek beyaz bir kalem önerirseniz ayrıca da çok çok sevinirim.
Bu yazıyı yazarken aklıma bir de siyah göz kaleminin farklı uygulanmış hali ile de yazı yazabileceğim geldi. Eğer öyle bir yazıyı okumak da isterseniz, yorumlar kısmına yazarsanız çok sevinirim.
Yazıyı beğendiyseniz bloğu takibe almayı unutmayın, yakın zamanda yapılacak blog çekilişini de kaçırmamış olursunuz, Sevgiler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder