Bu Blogda Ara

11 Ocak 2015 Pazar

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar hepinize,
Nasılsınız? Soğuk bir hafta değil mi? Bu hafta soğuk ve rüzgar Akdeniz'de bile çok etkiliydi ki gerçekten soğuğu yaşayan diğer bölgeleri tahmin edemiyorum. Bu hafta daha çok nemlendirici daha çok bb krem kullandığımı söylemeliyim ve haliyle de daha çok makyaj temizleme suyu!

Ve ilk şişemin yarısına geldiğime göre Garnier Makyaj Temizleme Suyu'nun yazısını yazma zamanım geldi diye düşünüyorum. Geçen aylarda bebak acıbadem makyaj temizleme sütünün bitmesi ile bu makyaj temizleme suyunu denemek için aldım.

Mantığı zaten aynı, bir pamuk üzerine dökerek tüm makyajını temizlemek.

Makyaj temizleme suyumuz çok da iddialı;
  1. Makyajı Temizler 
  2. Cildi arındırır 
  3. Rahatlatır 
  4. Durulamaya gerek yoktur. (Yüz, göz ve dudaklar için). Parfüm içermez. 
  5. Yüz, göz ve dudak makyajını durulamaya gerek kalmadan temizleyen Garnier'in ilk Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu; tek ürünle etkili ve mükemmel cilt temizliği sağlıyor. 
  6. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu; cildi kurutmadan fazla yağı ve kiri nazikçe temizliyor.

Gelelim benim kendi tecrübelerime; 
  1. Evet makyajı temizliyor, ama suya dayanıklı maskaraları konusunda çok başarılı değil bence. Tek başına maskara için yeterli değil.
  2. Cildi arındırır mı? Ben ne kullanırsam kullanayım mutlaka su ile üzerinden başka bir yüz yıkama jeli ile geçtiğim için bunu bilemiyorum. 
  3. Rahatlatır mı? Rahatsızlık vermedği kesin. Yanma ile ya da sivilcelenme ile karşılaşmadım. Üzerine başka bir jel ile yıkayıp tonik ile geçince ne kullanırsam kullanayım rahatlıyorum zaten.
  4. Durulamaya gerek yoktur. Parfüm içermez diyor. Evet kokusu yok. Ve çok uykumun olduğu yorgun olduğum bi kaç gece oldu. Bununla sildim uyudum. Pişman değilim, sabah uyandığımda cildim de makyaj kalıntısı yoktu. Yani fondoten likit ten ürünü pudra kullanmıyorsanız, sadece far ve ruj için evet durulamaya gerek olmayabilir.
  5. Yüzümdeki her yer için kullandım, hiç bir sorunla karşılaşmadım. Mükemmel mi? Hayır değil! Dediğim gibi tek başına idare eder ama mükemmel sayılamaz!
  6. Cildi kurutmuyor ya da yağlandırmıyor. Sildikten sonra hafiflemiş hissediyorum.


Gelelim benim için kilit soru? Tekrar alır mısın sen bunu Özge? Evet tekrar alırım. Bebak acıbadem makyaj temizleme sütü sadece gözler için kullanılsın, ten makyajı da garnier makyaj temizleme suyuna bırakılsın.

Üzerine de köpürte köpürte makyaj temizleme jeli ile yıkayıp tonikle silip nemlendiricimi de sürünce, haydi kızlar yatağa... mis gibi olduk uyuyabiliriz :)

Sizin cilt temizleme rutininiz nasıl? Bu yazıyı objektif buldunuz mu? Ve sizin makyaj temizleme suyu ile ilgili fikirleriniz nasıl? Yorumlarınızı merakla bekliyorum, sevgilerimle... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder