Bu Blogda Ara

5 Ocak 2015 Pazartesi

Flormar Invisible Pores

Merhaba,
Size geçen haftalarda beş gün üst üste farklı kombinasyonlar ile denediğim bir göznek küçültücü jelden bahsedeceğim. İnatla her gün kullandım. İlk gün tam bir deneysel çalışma amaçlı tek başına, sonra bb krem ile sonra cc krem ile sonra fondoten ile ve en son olarak da pudra altına denedim.

Neden bunca çaba derseniz, hiç bir türlü bu gözenek küçültücü jeli beğenmedim de ondan. Açıkçası sevmediğim ürünleri çok irdeliyorum. Hangi marka hangi ürün olursa olsun haksız yere karalamak istemem.

İşte bugün sizlere önermeyeceğim! ürün Flormar invisible pores isimli gözenek küçültücü jel.




Bildiğim kadarı ile bu seride iki seçenek mevcut. Birisi dışında kahverengi hatta sahip olan. Kahverengi olanın iddiası hem gözenek hem çizgileri gizlerken ten rengine yakın bir renge sahip ancak transparan duran bir baz.

Bendeki transparan olan ve dışında yeşil renk bir hatta sahip olan çeşidi.










Tamamen silikon yapıda olan bu jeli aslında elinize ya da yüzünüze sürdüğünüzde kadifemsi hoş bir his bırakıyor. İçinde kiraz çiçeği özleri var ve biraz bu kokuyu hissediyorsunuz. İlk izlenimler açısından bence çok olumlu.

18 ml olan bu jel 25 Liraya satılmakta.

Gelelim neden sevmedim?

Sevmedim çünkü silikon yapısı ilk başta gözenekleri küçültsede kalıcı değil.
Sevmedim çünkü fondoten ya da pudra altına sürdüğüm de 2-3 saat sonra parlama yaptı. Mac studio fix pudra ile denedim, Bütün yaz çok memnun kaldığım pudranın T bölgemde parlamasına yol açtı.

Bir zararını görmedim çok şükür. Ama pek bir faydasını da görmedim. Bence çok da gereksiz bir ürünmüş. Tekrar almayı düşünmüyorum. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder