Bu Blogda Ara

16 Ocak 2015 Cuma

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion +

Merhaba yeniden,
Bu yazı da sizlere yarısına geldiğim bir nemlendirici losyondan bahsetmek istiyorum. Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion + sarı paketi içinde çok merak ettiğim bir losyondu. 50 ml olan benim aldığım şişe küçük boy. Bir de pompalı şişe içinde daha büyük boyu vardı.

 Öncelikle Clinique diyor ki;

Bu losyon;
Çok kurudan - kuru ciltlere göre,
Dermotolog üretimi,
Alerjik yönden test edilmiş,
Kokusuz.

Etkisi için ise;
Tüm gün cildin su ihtiyacını giderir, cilt bariyerlerimizi güçlendirir. Cildin yenilenmesine yardımcı olur. İpeksi yapısı hızlıca nüfuz eder, günde bir ya da iki kere kullanılabilir. En iyi sonuç için temizlenmiş ve toniklenmiş cilde uygulayınız.




Bu açıklamalar doğrultusunda;

Cildim kurudan karmaya dönük,
Sürümü kolay, cilde uyguladıktan sonra yumuşak bir his bırakıyor.
Ancak cilt tarafından hemen emilmediği için fondöten altına süremiyorum çünkü benim sabahları o kadar bekleyecek zamanım yok. Yüzüme uyguladığımda nemlenmiş ama aynı zamanda ıslak bir his veriyor. Bu da biraz ağırlık hissi yaratıyor. Üzerine özellikle nemlendirme özelliği olan bb ya da cc krem uygulamak cildime 100 kg ağırlık asmak gibi bir şey. Ancak kuru bir cildiniz ve kurutan yapısı olan bir fondoten ya da pudra kullanıyorsanız önerebilirim.

Ben daha çok akşamları temiz ve toniklediğim cildime uyguluyorum. Geceleri zaten çok ağır nemlendirici kremler uygulamayı sevmiyorum, sabah yağlanmış, parlayan bir cilt ile uyanmayı sevmiyorum.Yapısı ve sürümü çok sıvı da değil, kremsi de değil. Tam ortası. Yapısı masaja izin verdiği için o konuda memnunum. Özellikle banyodan sonra da cildim içiyor diyebilirim. Cildim bu losyonu sürdüğümde daha esnek ve daha nemli oluyor.

İçinde güneş koruma faktörü yok, o yüzden fotoğraf çekimi olacaksa, akşam dışarı çıkacaksam da makyaj altına tercih ettiğim oldu.

Ancak ben bu losyonu  sevmedim. Normalde gün içinde clinique super defense nemlendirici kullanıyorum. Bu losyona göre yapısı çok daha yoğun bir ürün ancak hiç bir ağırlık hissetmiyorum. Bu losyonu beğenen çok fazla kişi gördüm, okudum. Ancak benim için maalesef biraz şişirilmiş bir ürün olarak tecrübelerim arasında yerini aldı. Bitirene kadar devam edeceğim ama tekrar almayı düşünmüyorum. Belki bir set içinde olursa, yani o da belki...

Bundan önce loreal skin perfection nemlendirici serum kullanmıştım. Bence onunla bu ürün hemen hemen aynı işlevi görüyor. Fiyat olarak ise pek yakın sayılmazlar.
Loreal skin perfection serum 30 ml 25 TL
Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion 50 ml 75 TL

Son olarak kimseye mi çnermem? Aslında öneririm,

Eğer içinde pudra bulunduran ve gün içinde kurutan yapılı ürünler kullanıyorsanız,
Gerçekten kuru cildiniz var ve cildinizde gerilme oluyorsa,
Ya da ten makyajı yapmıyorsanız güneş korumanızın üzerine önerebileceğim bir losyon...

Benim yorumlarım bu şekildeydi.
Siz bu losyon için ne düşünüyorsunuz? Merakla yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder