Bu Blogda Ara

25 Ocak 2015 Pazar

Blistex Fruit Smothies

Merhaba yeniden;
Bu yazıda size dudaklarım için kullandığım bir seriden bahsedeceğim. Blistex Fruit Smoothies. Fruit smoothies yoğun kıvamlı meyveli içecek anlamına geldiği için paketlerin üzerinde yazan bu isim gülmeme sebep olmadı değil? Gerçi nereden bilebilirdim gerçekten meyve suyu gibi olduğunu...

Bende üçlü paket içinde minik boylar mevcut. İlk olarak tam bir ananas aşığı olduğum için üçlü tropikal yazanını kullanmaya başladım. Mis gibi ananas tadı ve kokusu baskın olmasına ayrıca bayıldım.



 Dudakları soğuklarda koruyor, 15 güneş koruma faktörlü, şekerli ve mat bir duruşu var.

Kurumuş ve çatlamış dudaklar için yeterli olmayabilir, ama öncesinde düzenli kullanırsanız engelleyeceğini düşünüyorum. Nemlendirmesi günlük kullanım için yeterli diyebilirim.


Mat rujlar altına sürdüğüm başka lipbalmlar mat rujların duruşunu biraz değiştiriyordu, ancak bunlarda onu hissetmedim. Ayrıca tatları ve kokuları hangi meyveleri yazıyorsa onu veriyor.








Minik bir kapağı ve ürünün içine tam olarak sığabileceği bir boyutu var. Alttan kıvırmalı mekanizması bende bozulma yapmadı. Elimle sürmediğim için dışarıda bu tarz ürünleri daha kullanışlı ve hijyenik buluyorum.


Üçlü paket içindeki,

Triple tropical (ananas baskın)
Berry Explosion (dut, karadut karışımı)
Melon Medley (Kavun baskın)

En güzeli tabiki zevke kalsa da bence tropical, sonra berry ve son olarak melon derim. Ama tabi bu tamamen zevkinize ait...



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder