Bu Blogda Ara

26 Ekim 2014 Pazar

The Balm Nude Dude Far Paleti

Merhaba hepinize 
Bugun kendi adıma uzun zamandır aklımda olan bişeyi yaptım ve the balmın nude dude paletini inceledim. Yaklaşık olarak bir ay oldu alali ama kıyamıyordum kullanmaya. Bugun bol bol vaktim oldu.12 fara sahip bu palet 4 mat ve 8 simli fardan oluşuyor. Içinde kullanışlı çift Taraflı bir fırça var. Bugun bu far paletini hem denedim hem de fotoğrafladim. 


Önce sevmediğim yönleri
Çok tozutuyor. Aman diyeyım bu far paletini kullanacaksanız ilk göz makyajınızı yapın. Sonra dökülenleri silip ten makyajına geçin. Özellikle simli olan farlar maşallah tüm yüzünüzü ele geçiriyor. 

Far paletinin koyu renklerini hiç sevmedim. Diğer Fine ve Fierce rengini veremeyen simleri göz kapağınıza taşınmayan boz renkler. Ne amaçla konmuş anlamadım. 

Açık renklere gelecek olursak Faboulus rengi Sarışın arkadaşlarımıza tek başına rimel de eklenince ferah bir görüntü verir. Ama benim gibi pembe alttonlu olan arkadaşlar sevmeyebilir. Biraz Çiğ duruyor ve çok simli bir renk. Bana göre değil ama seven de olacaktır. 

Faithful renginin simleri sizi aldatmasın çok pigmentli değil. Tek başına sade ve doğal durabilir. Ama başka gar renkleri arasında kayboluyor. Zayıf bir renk. 


Gelelim sevdiğim yönlerine
featless en az wetnwild brulee kadar açık renk ve kapatıcı. Harika bir far altı ya da tek başına kullanımlık far. 

Flawless mat ve gölge için kullanışlı. 

Fit Firm ve Flirty simli ve pigmentli renkler. Ben sevdim. Kış için kullanışlı renkler. 

Mat renklerden günlük kullanıma uygun ve Fearless ile şahane olan ikili bence Feisty. Bayıldım biraz pembe biraz kemik rengine yakın. 

Ve Funny de fena değil diyebilirim. Ama yine de koyular çok iyi değil bence. Bir tek koyu olarak mat olan Friendly olanı beğendim. Güzel gölge yapar. 

Sonuç olarak toparlayacak olursam el altında bulunası bir far paleti. Indirimde gratisten 29.90'a almıştım ki. Bu paraya şaka gibi 12 far ve koca bir aynası olan bir palet alıyorsunuz, fırçası da fena değil üstelik. 
 Şimdide gelelim görseller ve bir kaç makyaj denemem. Bakalım beğenecek misiniz. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder