Bu Blogda Ara

2 Eylül 2014 Salı

Loreal Lumi Fondöten

Merhaba hepinize, 
Bugün sizlere yeni tanıştığım bir ürünü tanıtmak istiyorum. Yeni bir ürün değil, belki bir çoğunuz da denemiştir. Loreal Lumi Fondoten. Bu fondoteni aldım, çünkü kullandığım pure beauty bb kreminden çok memnun olsam da özel günlerde fotoğraflarda spfi yüksek ürünler pek hoş durmuyor. O yüzden arada sırada sürmelik uygun fiyatlı bir ürün şarttı. Bu Fondöten de koruma faktörü 18. 
Ürünün rengi ve kapatıcılığı çok güzel. Tam uydu benim cildime. Rengi rose pearl diye geçiyor, en açık rengi. Renk seçenekleri çok fazla. Bu benim için büyük sıkıntı idi başka ürünlerde. Bir çok ürünü arkadaşlarıma verdim uymadıkları için.
Bu fondoteni kuru ciltliler için öneriyorum. Yapış yapış değil, pudra bitişli bir ürün. Mersin'in neminden dolayı her ürünü kusuyordu bunda öyle bir sorun yaşamadım. Ayrıca yapısı da incecik. Ben oriflamein yassı uçlu fondoten fırçasını kullandım, çok kolay dağıldı. Fiyatı da indirimde 30 lira civarıydı. Arada sırada kullanmak için aldım ama sık sık da kullanabilirim. Ayrıca daha önce kullananlar için bu fondoten YSL Touche Eclat fondotene dupe olarak gösteriliyor. Ve neredeyse fiyatı 6 da biri fiyatı. 
Gördüğünüz gibi rengin cilt ile bütünleşmesi şahane. Sizin yorumlarınız neler? Beğenmeyen oldu mu? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder