Bu Blogda Ara

24 Eylül 2014 Çarşamba

indirim zamanı ve Gratis

Merhaba hepinize, malum Bayram geliyor. Ben de sizlere Gratis'ten indirim zamanı alınabilecekler listesi hazırladım. 
1. The Balm 
Sexy mama transparan pudra
Hot mama allık
Balm Jovi ve Shady Lady far paleti
Mary Lou ya da Cindy Lou Manizer
Put a lid on it far bazı 
Schwing eyeliner

2. Wet n Wild 
Brulee tekli far
Comfortzone far paleti
Allıkları ( pigmentleri çok güzel, rengi ihtiyacınıza göre)

3. Maybelline 
Color tattoo krem far (pink gold, permanent taupe ve bronze)
Jel eyeliner
Sarı renkli olan maskarası (adını yine unuttum) 

4. Real techniques 
Expert face fırça
Stippling fırça 
Göz makyajı için set 

5. Loreal 
Lumi fondoten 
Skin perfection serum

6. Benri makyaj silmek için Pamuk

Bu saydığım ürünler benim düzenli olarak kullandığım ve çok memnun kaldığım ürünler. Indirim oldugunda edinmenizi öneririm. Pişman kalmayacağınızı düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder