Bu Blogda Ara

15 Haziran 2014 Pazar

Yaz makyajı

Makyaj yapmayı seviyorum ama sıcağı sevmiyorum. Bişey yapmasam cildim parlayacak ve çok cansız görünecek. Ben de baya bi sadeleştirdim ürünlerimi. Çok da iyi oldu. Bu ara pratik ama fresh bir görüntü veren ürünlere yöneldim.
Hemen anlatsam da paylaşsam. 
Ten makyajı için güneş kremi + studio fix pudra. 
Göz makyajı için bazen sadece rimel bazen de pembe (pink gold-65) maybelline tatoo krem far(kesinlikle çok kalıcı) ya da wet n wild nutty far. 
Sonrasında da allık olarak hala the balm cindy lou ya devam da etsem arada bronz şeftali olan flormar allık kullanıyorum. Ay allıksız yapamıyorum. Son olarak da ruj olarak resim de gördüğünüz 4 renkten birini (chubby pink, avon fushia matte, loreal rebel red ve rimmel apocalips sürüyorum. Bu ürünlerin hepsine bayılıyorum. İçlerinden bi kaçı için daha ayrıntılı olarak bir yazı isterseniz yorum bırakmanız yeterli. Seve seve yazacağımdan emin olabilirsiniz. Mutlu pazarlar güzeller. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder