Bu Blogda Ara

6 Haziran 2014 Cuma

Wet n Wild rocks The Balm

Merhaba arkadaşlar
Ah bugün bi far aldım ve alırken dedimki bende buna benzer iki far var aslında ama. Alayım yaaa hergün kullanıyorum ne de olsa dedim! Veee iyiki de almışım! 

Uzun zamandır the balm ürünlerinden rockstar paletinin blink ve shady lady paletinin insane jane renklerine takmıştım. Aşığım bu iki renge. 
İşte bu iki renk birleşmişte sanırsınız çocuğu olmuş. Bu çocuğu da wet n wild evlâtlık almış büyütmüş, adını da nutty koymuş. O derece yani! 
Blink çok sevsem de mat gibiydi. Insane jane de çok parlak geliyordu bazen. Nutty tam ortası olmuş. Hem de 6.50 TL. Eğer almak istemezseniz ya da bu paletler zaten elinizde varsa okey. Iki farı karıştırınız ve kendi nutty farınızı elde ediniz. Ay ben üşenirim derseniz gratis sizi bekler :)) yapı olarak wetnwild daha kremimsi. Ama ikisi de kullanım olarak eşit kolaylıkta. The balm far konusunda tozutma problemi olsa da pigmentasyon açısından başarılı bulduğum bir marka. Wetnwild da daha kremimsi. Toz krem arası gibi. Pigmentasyon olarak yine başarılı bir far. Görsellerini de ekleyeyim. Siz de benzettiniz mi benim gibi? Yorumlarınızı merak ediyorum??? 

 Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Öpücükler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder