Bu Blogda Ara

11 Haziran 2014 Çarşamba

The Balm Schwing isimli Eyeliner

iyi akşamlar hepinize,
Bu akşam ne zamandır aklımda olan bir üründen bahsedeceğim size. Bir çok blogger'in ve makyaj artistlerinin de beğenerek kullandığı, benim de bir yıldır başka bir ürüne yönelmediğim simsiyah, kopkoyu bir eyeliner olan
The Balm markasının meşhur eyeliner'ı SCHWİNG

Öncelikle akmaz,gün içinde uçmaz, rengi gerçek bir siyahtır. Uzun süre gidiyor. Fırça şeklindedir. Fırçası incedir.İnce bir çizgi çekmek isterseniz tek kat, ikinci katı da çekerseniz daha kalın bir çizgi elde edersiniz.
Bir çok ürün denedim ve en çok bunu sevdim. İlk açıldığı zaman biraz fazla sıvımsı oluyor. Sonra kendine geliyor. Tek dezavantajı silerken renginden dolayı dağılıyor.Biraz uğraşıyorum. Bazen kirpik diplerinde kalıntı kalıyor. Eğer iyice temizlemeden yattıysam göz altlarında siyahlaşma oluyor.

İndirimsiz fiyatı 23-24 Lira civarı sanırsam. İndirim olduğunda daha da uygun oluyor. Kalıcılığı arttırmak için ve daha doğal durması adına ben sürdükten sonra üzerine eyeliner fırçası ile siyah bir far ya da siyah bir kalem geçiyorum. Hemçok net pürüzsüz oluyor. Hemde 12 saate kadar bozulmadan kalıyor.





















Fırçasını tel toka ile kıyaslayarak inceliği konusunda karar verebilirsiniz diye düşündüm :)






Umarım  beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Fikirlerinizi ve yorumlarınızı paylaştığınızda çok mutlu oluyorum.
Sevgilerimle.... iyi geceler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder