Bu Blogda Ara

21 Haziran 2014 Cumartesi

Çantamda neler var?

Merhaba güzeller:)

Yine bi hafta sonu yine blog okumaya ve vlog izlemeye bayılan biri olarak ne zamandır aklımda olan bi yazıyla işe koyulmak istedim.

Çantamda ne var? konulu yazılar ve videolar hep çok ilgimi çekiyor. Bu sabah çantamı düzenlerken ben de içindekileri dökeyim dedim. Büyük çanta kullanınca içinde neler olmuyor ki? :)

Hadi başlayalım:)


1- Çantam:
Mudo'dan almıştım bu kış. Hani derler ya herşey ile kullanabileceğim bir çanta arıyorum. İşte benim o çantam budur. Siyah falan değil renk olarak bu açık kahve benim kurtarıcım oldu. Her tarzla her renkle uyum sağlıyor. İndirimden 49.90 TL'ye almıştım. Bulursanız kaçırmayın.

Gelelim içindekilere:
2- Cüzdan:
Bu boy cüzdanları daha çok seviyorum, küçük çantalara da sığdığı için rahat ediyorum. Çanta değişmeyi sevsem de cüzdan değiştiren birisi hiç olmadım. Eskiyene ya da sıkılana kadar benimledir.

3- Minik bir makyaj çantası taşıyorum. Yaz geldiği için sanırım, dudak ürünleri ve gün içinde parlama olur belki diye de transparan pudra dışında pek bişey taşımıyorum.

4- Güneş gözlüğü olmadan olmaz. :)

5- Anahtar ve arabayla çıkacaksam ruhsat şart:)

6- Baş ağrısı nerede ne zaman gelir bilinmez. A bir de renni ve naneli sakız da bazen kurtarıcı oluyor. Aslında sakız çiğnemeyi pek sevmem. Ama bu naneli olanların ağızda bıraktığı ferahlığı seviyorum.

7- Watsons da satılan küçük cep boy peçetelerden 10 lu almıştım. çok da iyi oluyor.Her yere sığıyorlar..

8- Bozuk para cüzdanımı iki yaz kadar önce pentiden almıştım. Çok kullanışlıdır ve çok da şirindir. Okullar tatil olduğu için artık kalem kutusu taşımıyorum. Bi tane pilot kalem yeterli oluyor. Aslında bugün yanıma almamışım, küçük bir de not defteri taşıyordum. Nereye koydum acaba? :p

9- Ve son olarak uzun zamandır parfüm yerine English Home'dan aldığım bu lavantalı body mist lere takmış bulunmaktayım. Lavantanın verdiği temiz ve ferah hisse bayılıyorum. Çevremdeki herkeslere de hediye ediyorum. Bu akım yayılarak devam edecek :))
Avon dan aldığım el kremi de favorim. Hem çok hafif kokuyor hem de tüm gün yetiyor.


Benim çantam ve içindekiler bu şekilde. Siz de ne var ne yok? Yorumlar kısmına sizde çantanızdan eksik etmediğiniz ürünleri yazarsanız çok mutlu olurum.
Öpücükler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder