Bu Blogda Ara

2 Haziran 2014 Pazartesi

Biraz ferahlık istiyorum

Merhaba kızlar
Bugün yine çekmecemi karıştırırken farkettim ki hep aynı makyaj malzemelerini kullanıyorum. Ve diğerlerine haksızlık ediyorum gibi hissettim. Üstelik malesef düzenli olamadığım için de sürekli bi kalabalık oluyor etraf. Düşündümki bu ürünleri kullanmak isteyen bi arkadaşıma versem hem onun işine yarayacak hem de ben vicdanen daha rahat hissedeceğim. Bir çoğu yepyeni duruyor. Ilk aldığımda çok severek kullandım ama far bitiremiyorum eh yenileri gelince de bu yavrucuklarım geri planda kaldı. 
Loreal pudrayı da severek aldım ama rengi çok koyu kaçıyor. Bronzer olarak kullanmayı denedim ama o zaman da haksızlık ediyorum. 
Rujun Aynısından iki tane varmış bende onu farkettim. İşte vermek istediğim ürünler aşağıda. Topluca tek bi kişiye vermek istiyorum. Çekiliş yok. 

Neden istediğinize dair bi yorum bekliyorum. Bir de bloğu çevrelerinize ekleyeceksiniz. Bu kadar.
 Umarım bi arkadaşımı mutlu etmiş olurum. Sevgiler. 
Farlardan yuvarlak üçlüler cecile
Beyaz, pembe ve gri olan flormar 
Dörtlü far avon. 
Pudra loreal true Match serisinden
Ruj da deborah markadır. 
Kargo bana ait. Yurtiçinde olmanız gerekmektedir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder