Bu Blogda Ara

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Rimmel Apocalips

Dün watsons'tan nude renkli rimmel marka bir gloss aldım. Okuduğum kadarı ile Rimmel markasının Apocalips serisi çok sevilen bir ürün. Kesinlikle bende renge vuruldum. Ne zamandır aklımdaydı. Indirimi kaçırınca mecbur şimdi aldım. Bugün sadece bu glossu kullandım. Ilk olarak olumlu yönünden bahsedeyim. Yapış yapış değil. Rengi ne görünüyorsa dudakta da öyle duruyor. Diğer renklerinde de durum aynı. 
Ama tabi bazı eksileri de var. 
Öncelikle kalıcı değil. 
Kokusu beni ilk sürdüğümde rahatsız etti. Ama sonra alıştım. 
Fiyat olarak 14.99 a aldım. Nude renk ruj isterseniz öneririm. Yalnız içinde pembe kırmızı yok. Biraz soluk duruyor. Ama koyu bi göz makyajı ya da renkli giyindiğinizi düşündüğünüz zamanların kurtarıcısı olacaktır. Sevgiler canlarım. Iyi geceler. 

Fotoğraflarda filtre yok. Umarım beğenmişsinizdir. Öperim. ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder