Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Mac Studio Fix Pudra


Günaydın hepinize. Bu yazıda size bi haftadır kullandığım mac studio fix pudradan bahsetmek istiyorum. Normalde bb krem kullanmaya bayılan biriyim ama yaz gelince cildimde yağlanma problemi yaşadığım için pudraya geçmem istiyordum. Bu yüzden de kendime Mac Studio fix pudra aldım. Benimkinin nnumarası nw10.  Ben pembe tonlu olan serinin en açık rengini seçtim. Sabahları nemlendirici ya da güneş kremi üzerine uyguluyorum. Bir çok fırça ile denesem de en çok içinden çıkan kendi süngeri ile yaptığım uygulamadan memnun kaldım. Kapatıcılığı orta düzeyde. Gün içinde parlama yapmadı bende. T bölgem normalde yağlıdır. Göz altlarıma da uyguladığım oldu. Kurutma yaşamadım. Bu hafta cildimin güzelleştiği yönünde de bol bol iltifat aldım ve bunu duymak çok keyifliydi. Fiyatı da 79 TL ve bence değer. Sanırım tekrar alırım. Belki sadece bi ton daha koyusu mu olsaymış diye düşünüyorum. Sizin yorumlarınız neler? Memnun kaldınız mı?

Burada cildimde sadece pudra ve balm cindy lou manizer var. Sizce nasıl olmuş? 
 
Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Sevgiler. ☺️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder