Bu Blogda Ara

18 Mart 2014 Salı

Pure Beauty BB Krem



Merhaba yeniden,
Bugün size daha önce de yazdığım, ikinci kutusunu bitirmek üzere aldığım bu bb kremden tekrar bahsedeceğim. Daha önce yazdığım bir yazı ama güncelleme ihtiyacı duydum. Artık daha uzun ve daha ayrıntılı yazabilirim.

Grimsi bir rengi olan bu bb krem tek renk olarak satılıyor. Eğer çok esmer değilseniz, hemen hemen her tene uyum sağlıyor. İlk sürdüğünüzde ıslak görünse de bir süre sonra pudralaşıyor. Kalıcılığı orta demeliyim. Tüm gün için yeterli gelmediği oluyor.

Kapatıcılığı orta, Mat bitişli bir krem. Kıvamı biraz yoğun, ben en çok real techniques buffing brush ve rt makyaj süngeri ile uygulamayı seviyorum. Özellikle yoğun kıvamını nemli sünger ile sürdüğümde biraz da hafiflettiği için ayrıca daha çok memnun kalıyorum, sünger ve bb krem ikilisinden.

Hafif gül kokusu içeriyor ama çok az. Yoğun bir koku değil.

Cildiniz yağlı değilse pudraya gerek yok. Ama benim gibi karma ise T bölgesine pudra iyi oluyor. Ben pudra ile uygulayınca hem daha kalıcı oluyor hem de görüntüsü daha kadifemsi duruyor diye, tek başına uygulamıyorum.

 Watsons'tan almıştım.Normal de 28 Lira idi.İndirim de 20 Liraya kadar indiği oldu.

Gelelim bazı eksilerine,
Biraz yoğun olmasından dolayı cildimde varlığını hissediyorum.
Makyaj temizleme süngerini bu ürünü kullandığımda temizlemekte zorlanıyorum. Aynı markanın cc kremi hemen temizlenirken bb krem iz bırakıyor.

Bb kremin rengi hafif grimsi olması çok aydınlık bir görüntü vermiyor. Kışa yakıştırsam da aydınlatıcı ya da sedefli allıklarla birlikte kullanıyorum.

Güzel nemlendiriyor (bb kremi uygulayacağım günlerde nemlendiriciyi gündüz kullanmıyorum, gece yatarken sürmek yeterli geliyor) ve içinde 42 güneş koruma faktörü var.
Paketi de kullanıma uygun, Ve 30 ml boyu rahat 5-6 ay gidiyor.

Gözeneklere dolmaması için haftada en az bir kere peeling yapmayı ihmal etmiyorum. Ten makyajı yapıyorsanız, peeling yapmayı siz de ihmal etmeyin lütfen. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, sevgiler...

Ayrıca Pure Beauty markasının BB kremleri ilk üreten firmalardan olduğunu da belirtmek isterim.

CC mi BB mi derseniz, ben aydınlık duruşundan dolayı ve daha hafif geldiği için cc krem derim. Ama bu tamamen günüme ya da moduma göre değişiyor, pudramsı bitiş istediğim de ise bb kremi tercih ediyorum. İkisini de seviyorum, denemeden almayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder