Bu Blogda Ara

18 Mart 2014 Salı

Nivea BB Krem

Merhaba :)
yine uzun bir aradan sonra geçtim sizin karşınıza. Bu sefer malesef internet bağlantımla alakalı bir durum söz konusu diyebilirim. Ama hep aklımda ne yazabilirim nelerden bahsedebilirim? soruları dönüyor.
Bu yazıyı bb kremlere ayırdım. Öncelik olarak bb kremlerin özelliği nedir ondan başlayalım.
Bb kremler Asyalı beyaz vatandaşlarımızın kullandığı "beauty balm" dedikleri ürünün geliştirilmesi ile artık bize kadar gelmiş. Dünyada fondoten yerine birçok kişi tarafından kabul gören bu kremin özelliği kapatıcılık ve nemlendirme yanında düzenli kullanımda cilt rengi tonlaması ve beyazlatma vaad etmesi. Bunların dışında daha masum olan bu kremlerin fiyatları da bi hayli uygun. Bu kremlerin devamında cc kremlerde çıktı ama tabi bunun bu gidişle dd kremleri de yakındır :) diyor ve şu zamana kadar deneyimlediğim bb kremlerden bahsetmek istiyorum.
İlk olarak Nivea BB krem. Detaylı inceleme için buraya tık tık nivea bb krem
Bu kremin yapısını çok sevdim. Sürümü güzel, özellikle ilk sürdükten 10-15 dk sonra cildinizle bütünleşiyor. Ancak ben uzun süre kullanamadım çünkü en açık tonu bile bende koyu durdu. Malesef bu benim pek tercih ettiğim bişi değil. Ancak yaz aylarında belki tekrar düşünebilirim. Fiyat olarak da 20 lira civarındaydı.
Artı yönleri:
kapatıcı
parlama yapmıyor
nemlendirme yönü güçlü
eksi yönleri:
renk skalası daha geniş olmalı
pudra ile sabitlemezsem tüm gün yetmiyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder