Bu Blogda Ara

22 Mart 2014 Cumartesi

Haftasonu makyajı

Güneşin pırıl parladığı harika bir sabaha uyandım bugün. Ve güneş öylesi davetkardı ki.. Sabah erkenden dışarı attım kendimi. Bugün kot gömlek ve masmavi ojeler ile çok mutluydum.





Resimde iki aynı oje gibi dursa da; biri 93 numara diğeri 100. İki benzer rengi uyguladım. Açık olan maviye dönük, koyu olan hafif yeşilimsi. Küçük oyunları seviyorum :)









Gelelim haftasonu makyajıma;


Bu ara spf değeri 20 olduğu ve yaz için az bulduğum bb kremimi bitirme çabasındayım.O yüzden spf 42 olan pure beauty e birazara verdim. :)
kendime not: aynı işe yarayan bir ürün bitmeden diğerine açma bi daha!

evet gelelim uygulama sırasına:
1.bb krem (oriflame fondoten fırçası)
2. Kirpikler kıvrıldı.(watsons)
3. Deborah rimel. (bu rimelin en sevdiğim yönü kirprikleri ayırması ve uzatması.)
4. T bölgesine The Balm transparan pudra.
5. Şakaklara yine Balm'ın Rock'n Roll farpaletinde olan parlatıcı Ecotools pudra fırçası ile uygulandı.
6. Yine bu paletin içinde bulunan şeftali pembe arası allık avon allık fırçası ile uygulandı.
7. Veson olarak Loreal doğal tonlarda bir renk sürüldü.
işte bu kadar.
Hergün uygulanabilecek risk almak istemeyenler  ve göz makyajı konusunda çekimserolanların rahatlıkla kullanabileceği bir makyaj diye düşünüyorum. Yarın için pazar kahvaltısı planı olanlarda rahatlıkla uygulayabilirler.
Haftasonumuz güzel geçsin.Öpücükleeer :) Görüşmek üzere xoxo













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder