Bu Blogda Ara

18 Mart 2014 Salı

Deborah Milano BB krem

Gelelim bir başka bb kremimize: Deborah BB krem Bu kremin özelliği bb krem fondoten olarak geçmesi. yapısı biraz yoğun. Ben fondoten fırçası ile uyguluyorum. Renk skalası daha geniş. 4 farklı rengi mevcut. Ben en çok bu yönden sevmiştim. Ayrıca %50 indirime denk gelmiştim. 14 Tl gibi bi fiyata almıştım. Hergün yaklaşık 3 ay kullandım diyebilirim. Numarası 01 fair olarak geçiyor. Tek eksi yönü, kapatıcılığı malesef çokiyi değil. Cildinizin rengini bütünleştiriyor kalıcılığı yeterli düzeyde, ama bazı sivilce problemi yaşadığım bölgelere ekstra kapatıcıya ihtiyaç duydum malesef. Bu yüzden tekrar almayı düşünmüyorum. Amaeğer cildiniz de belirgin bi sivilce problemi yok, canlı dursun kalıcı olsun derseniz önereceğim bir ürün.


Artı yönleri:
Kalıcı
Parlama yapmıyor
Nemlendirme yönü güçlü
4 farklı renk sunuyor.

Eksi yönleri:
kapatıcılığı orta ile az arasında

Tekrar dener miyim? Yani eğer cildimde rahatsız olduğum, kapatmak istediğim bir durum yoksa (ki o zaman belki bb kremhiç kullanmam) makyaj bazı olarak düşünülebilir. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder